Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Nu läser jag förhör med LJ. Han berättar att efter att JG meddelat dem, LJ och hans fru, att LW var försvunnen så ringde LJ nästan direkt till LW. Om man tittar i sammanställningen över vilka som ringt (och inte...) till LW 15/5 - 18, så finns LJ med. Jag hittar inte telefonlistor i FUP, är det någon som vet i vilken AB det finns? Det står nämligen ingen tidpunkt i den här sammanställningen.
Inte hittar jag någon bild från Ängsö heller...
Däremot ser jag bilder från övervakningskamera på ICA då SD är och handlar. Det står att han är där 15/5 kl 14.05 (AB 145/331) Kvittot är från 14/5.
(I en annan AB är han på bild, samma ställe, samma (?) kläder, samma tid, fast den 14/5. Känns ju så där. Antar att det helt enkelt är ett slarvfel. Eller också är SD verkligen så fyrkantig. Hittar inte rätt på denna AB just nu.)
Jag tänker att telefonlistor vad gäller "övriga" inte finns med av den anledningen att de samtalen inte är intressanta i den direkta FUP.en, utan finns med i slasken, liksom Ängsö?
Vad gäller övervakningsbilderna från ICA 14 maj, undrar jag om de är med på två ställen beroende på att den ena handlar om SDs tidslinje, medan den andra handlar om vilka kläder osv SD har. Även såret har väl behandlats av rättsläkaren, te x.
När du säger det, vet jag att jag vid något tillfäle letade efter den ena uppsättningen just för att kolla kläderna, då jag mindes att det var fler bilder där och bättre bilder, men då hittade jag inte dom heller. Jag tröttnade till sist och började undra om jag faktiskt mindes fel.
Så då är vi två som mindes de där bilderna som det verkar.