Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det jag citerade var enbart för att ta med det jag hittade i nya sammanställningen. Kollade om det fanns nåt mail där.
Det jag flinade åt var ironi när du söker förlorad text (mail, telegram el vad det nu är) iom att PW tömt hennes dator/mobiler. Ett skämt.
"
el vad det nu är" ?
Om det är ett mejl ligger det väl i hennes inkorg om hon inte raderat det själv. Eller nån annan, PW? Vad för mejl hon hänvisar till i konversationen vet väl ingen?
Är det å andra sidan Telegram som du nämner så har polisen stekt det kontot helt utan PW:s hjälp om du hängt med lite i svängarna här. Du såg kanske aktbilagan där det var dokumenterat i protokoll ett år efter mordet att de går in och försöker aktivera kontot och konstaterar att hoppsan här är vi för sent ute.
Om du menar att PW manipulerat speglingarna från enheter så får du gärna berätta hur han gjort så kan jag verifiera sen om du är på rätt spår. Samtidigt kan du ju redogöra för hur han manipulerat speglingens hash som vid verifikation av spegling/tömningsfilen reagerar på förändring av så lite som nån byte typ.
Funkar på samma sätt som när du laddar ner ett program från nätet. Då finns ofta en hash (en lång sträng av siffor och/eller bokstäver/tecken) utskriven på hemsidan som du kan köra filen mot för att se att den inte är manipulerad på vägen till din dator s a s. Samma sker i polisens system.
Har du koll på din kryptografi så får du gärna redogöra för vilken attack på hashen eller checksum som han annars lyckats med. Då med polisens utrustning till hjälp alltså. Och när du väl kommit till din slutsats meddela mig snarast för isf har han kanske lyckats äventyra internets egna protokoll och skrivit IT-historia.
Eller du är inne på att PW tagit med enheterna in på muggen likt JG och suttit där och raderat eller ändrat lite?
Då får du nog ha lite mer på fötterna än dina numera återkommande misstänkliggöranden.