2021-05-17, 18:49
Medlem
xrlpyts avatar
Sluta hacka på Madde, hon är lite betuttad bara.
2021-05-17, 18:51
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vad hände med alla twister som skulle va på slutet 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Dom glömde produktionen bort 😂
2021-05-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Intressant att Nardos fans får trakassera folk som inte röstar på Nardos, dom kallar oss Idioter och allt möjligt. Men man får absolut inte säga något negativt om Nardos!
Det är väl ändå lite skillnad att använda n-ordet . Men det är nog svårt för dig att förstå
2021-05-17, 18:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Negern kommer inte vinna.

Säg inte det... detta kanske var den sista pushen hon behövde inför slutspurten. Kommer säkert sympatiröstas en masse nu.
2021-05-17, 18:53
Medlem
xrlpyts avatar
how you doin

https://ibb.co/j3PsZvp
2021-05-17, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nope. Nu har 8-9 flashbackkonton säkrat vinsten åt Nardos med sitt användande av n-ordet.

Jaha ja. Då kanske BB går emot all statistik och omröstningar som pekar på att Emelie stannar ikväll, och kastar ut henne istället. Enligt hur Nardos fans skriver verkar hon vara det största hotet mot Nardos därinne.

Tänk om de lyckas få ut Emelie tillslut.

Såg en annan äcklig kommenter på insta fast på andra hållet, att många rasister hejar på Simon och Emelie. Jag blir fan kränkt, jag har inte enbart svenska rötter och är allt annat än rasist
2021-05-17, 18:55
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Säg inte det... detta kanske var den sista pushen hon behövde inför slutspurten. Kommer säkert sympatiröstas en masse nu.

Du kanske får rätt. Jag tror dock att sådant blåser över och att folk inser att detta är ett forum.
Medlem
Tycker faktiskt synd om Pedram som måste gå runt med den där frillan
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Helt hjärndöd vore en relevant diagnos. Hon anser inte ens att det skriks i huset då Emelie ställde frågan. Madde är nog den mest passiva människa som vistats i ett BB-hus. Att hon blev kär i Mössan visar bara att min diagnos stämmer. I och för sig passar dönickarna bra ihop.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
borde väl vara både och eller tänker att individen som postar inlägget har chansen att inte göra det men sen gör du ju det på ett forum som tillhandahåller tjänsten där du postar vilket gör ägaren ansvarig ocså

nä vettefan nån kunnig kanske kan förklarar vad som gäller (nej jag är inte skraj)

Jag är inte heller ett dugg orolig, jag slänger mig aldrig med rasistiska öknamn. Tycker bara det är intressant med ansvarsfrågan eftersom det är så mycket friare här än på andra forum och det modereras ju inte i nån större utsträckning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Haha. Lite?

Alltså egentligen tror jag att det handlar mer om att Madde försöker återfå något slags självförtroende än Adrian per sei. Som hon sa till sina vänner "och jag har inte backat!" Tror Madde har hakat upp sig på hennes och Adrians relation som ett slags "kvitto" på att hon gått vidare. Är redo. Och "läkt". Det har blivit en ond bekräftelsecirkel på något konstigt vänster. Hoppas hon snappar ur det snabbt när hon kommer ut.
Senast redigerad av Somsolklar 2021-05-17 kl. 18:59.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Du vet att Mein Kampf är den mest sålda boken efter Koranen i MENA länder

jepp och den är grym en av dem bästa jag läst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in