2021-05-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
En seriös Pedram fråga för er som följer liven.
Varför tänker jag på Pedram när jag sitter och skiter?

Varför tänker jag på Adrian när jag äter ust?
2021-05-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Varför tänker jag på Adrian när jag äter ust?
Om Ponne vill tjäna riktiga cash så kan han göra Ustlåten.
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni TV4 tar upp ''rasismen'' nu innan finalen för att öka Nardos chanser att vinna?
Det lär komma minst en snyftartikel när hon kommer ut.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netaporter
Så du menar att samhället utvecklas åt fel håll när vi visar respekt och kärlek för varandra?

Samhället utvecklas verkligen åt fel håll när vi inte längre känner oss trygga på våra gator längre.
Det är 4 ggr större risk att utsättas för grovt våld idag är på 70 - eller 80-talet. Vi ligger snart i topp i våldtäktsstatistiken i världen. Behöver vi fortsätta. Vi litar inte längre på varandra.
2021-05-17, 18:34
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tanja/emlie är de enda som kan stoppa negron.
Jag tror bara Emelie hon är omåttligt populär.varför har jag ingen aning om o åker Madde tidigt i veckan så blir det nog Emelie .jag tror på finaldagen så är hon favorit på betting sidorna. Hon är nästan där nu redan
Senast redigerad av Conny63 2021-05-17 kl. 18:38.
2021-05-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Om Ponne vill tjäna riktiga cash så kan han göra Ustlåten.
Ja! Då jävlar skulle det gå bra. Den skulle spelas på Mössans LSS-boende dygnet runt för de vet hur mycket han älskar ust. Mat, ust, vara en falsk fitta och lata sig. Det är han det!
2021-05-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan2021
Ni är så sjuka! Vad hon än gör hittar ni fel när det gäller Adrian! Ni har problem med Adrian och då stör ni er på henne med! Hon var inte ens med utan bara höll för händerna? Hade hon varit där med alla andra hade hon varit desperat som är med osv osv..ge er för fan! Är Tanja lika desperat som höll i tittutleken varje gång innan Adrian åkte ut? NEJ PRECIS, ALLT MADDE GÖR SOM HAR MED ADRIAN ATT GÖRA STICKER I ERA ÖGON 🖕🏼

Men alltså att Tanja hjälpte till och höll händerna för kameran när AD var där är ju inget konstigt i sig (även om jag tycker att hela grejen kändes obekväm och väldigt kalkylerad från ADs håll). Att Madde samma kväll som AD åker ut senare säger "vi måste fortsätta göra titt-ut för Alicia" är ju beyound cringe-igt beteende. Rätt stört och verklighetsfrånvänt. Vad klickar fel i hennes hjärna som gör att hon inte kan fatta att han inte är intresserad liksom?
Senast redigerad av Somsolklar 2021-05-17 kl. 18:39.
2021-05-17, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
En seriös Pedram fråga för er som följer liven.
Varför tänker jag på Pedram när jag sitter och skiter?

Rätt svar är: För han upprepade gånger sagt att om man krystar när man skiter kan få en stroke 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-17, 18:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Samhället utvecklas verkligen åt fel håll när vi inte längre känner oss trygga på våra gator längre.
Det är 4 ggr större risk att utsättas för grovt våld idag är på 70 - eller 80-talet. Vi ligger snart i topp i våldtäktsstatistiken i världen. Behöver vi fortsätta. Vi litar inte längre på varandra.
Är det Nardos fel?
Du är så dum, så man skulle egentligen bara skita i dina inlägg. Vilket jag gör nu. IDIOT!!!!!!
2021-05-17, 18:38
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netaporter
Så du menar att samhället utvecklas åt fel håll när vi visar respekt och kärlek för varandra?

kumbaya flytta tillbaka till ista...., där har du mycket kärlek
2021-05-17, 18:41
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är det Nardos fel?
Du är så dum, så man skulle egentligen bara skita i dina inlägg. Vilket jag gör nu. IDIOT!!!!!!

Ojdå vännen. Vem bryr sig om vad du tycker egentligen. Har du funderat på det själv. Lämna tråden så slipper vi dina blygsamma påhopp på Emelie som du gärna lattjar med dig själv till när du författar dina epos.
2021-05-17, 18:41
Medlem
Intressant att Nardos fans får trakassera folk som inte röstar på Nardos, dom kallar oss Idioter och allt möjligt. Men man får absolut inte säga något negativt om Nardos!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in