2021-05-17, 18:42
Medlem
idiootens avatar
Vad i helvete har hänt med peddots frisyr
2021-05-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Vad i helvete har hänt med peddots frisyr

Judith hände. Haha!
2021-05-17, 18:44
Avslutad
Men nu fattar jag inget. För att vissa varit rasistiska i kommentarer härinne (idioter uppenbart, extremt äckliga kommentarer) och i någon äcklig fb grupp, så ska det låta som att de andra i huset mobbat och varit rasistiska mot henne? Såg att Denice skrev något om det. Det med Judith reagerade jag med på men kan någon upplysa mig om det förekommit mer rasism? Att de bråkats mycket kring Nardos är nu inget nytt, precis som Emelie med fått utstå mycket skit därinne.

Vad händer om nån annan än Nardos vinner nu?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-17 kl. 18:49.
2021-05-17, 18:44
Medlem
Det går att vara vass och rolig utan öknamn. Det finns många såna skribenter här. Yttrandefrihet innebär inte att man får säga exakt vad man vill utan konsekvenser. Det som strider mot lag kan vara straffbart.

Vem är egentligen ytterst ansvarig här, är det den enskilde skribenten eller den som tillhandahåller ”skrivytan”?
2021-05-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hääärregu' jag får panik av det här.

Jag står verkligen inte bakom att kalla henne n-ordet och allt annat som skrivs om henne här, men det är HELT sinnessjukt att hon automatiskt ska få fördelar i programmet pga det.

Och det där "angry black woman" är så jääääävla uttjatat i relation till Nardos. Nej, hon har ALDRIG blivit uppmålad som "the angry black woman" i BB. ALLA som varit arg har fått kritik för det på ett eller annat sätt, det är inte bara Nardos. Bara för att man är svart får man inte glida runt och bete sig som man vill och vara immun mot kritik.

Alltså föööör i helvete.

Som jag skrev efter Judith-är-rasse-gate: diskutera och problematisera vardagsrasism, SKITbra. Men ta det för vad det är och håll det utanför BB.

Håller helt med!
2021-05-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Madelene är fan lika störd som Autismmössan.
Njä, tycker madde är stördare faktiskt!!
2021-05-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt! Jämför du niggerdos med Lill Vickan? Är du dum i huvudet på riktigt?????
Klart jag gör, det är lika illa serru, du mobbar emelie och jag mobbar nardos, inte mer med det!
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Malmens du måste stoppa Negros, du är vårat enda försvar.
Jag kommer göra allt i min makt, skiter fullständigt i vem som vinner, men inte apan.
2021-05-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Jag tror bara Emelie hon är omåttligt populär.varför har jag ingen aning om o åker Madde tidigt i veckan så blir det nog Emelie .jag tror på finaldagen så är hon favorit på betting sidorna. Hon är nästan där nu redan
Exakt, går hon under 2.75 innan dagens slut vinner hon. stannar hon där tills 24maj vinner tanja
Bannlyst
Vad hände med alla twister som skulle va på slutet 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men nu fattar jag inget, för att vissa varar rasistiska i kommentarer härinne (idioter uppenbart) och i någon äcklig fb grupp, så ska det låta som att de andra i huset mobbat och varit rasistiska mot henne? Ja det med Judith reagerade jag med på men kan någon upplysa mig om det förekommit mer rasism?

Och förtjänar ingen annan att vinna nu?

Nope. Nu har 8-9 flashbackkonton säkrat vinsten åt Nardos med sitt användande av n-ordet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Njä, tycker madde är stördare faktiskt!!

Tycker Adrian har en rätt vidrig personlighet, men Madde aka crazy-eyes mår uppenbarligen knas. Hopppas hon får hjälp att styra upp sig utanför.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Klart jag gör, det är lika illa serru, du mobbar emelie och jag mobbar nardos, inte mer med det!

Jag kommer göra allt i min makt, skiter fullständigt i vem som vinner, men inte apan.

Tack Malmens1, jag lovar att kyssa vägen du går på om du är snällare mot mmmmm Madde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in