Citat:
Ursprungligen postat av
Virgil.Kane.
Kortfattat:
Stockis gottar sig åt fritt fall.
Blir inget fritt fall då det studsar tillbaka snabbt.
Detta förutsåg såklart Stockis, går emot sin egen TA och gör 12 snabba procent.
Knappast, var ett konstaterande. Jag har även skrivit ett nästan exakt likadant inlägg gällande ett bolag jag legat lång i. Bara att titta upp mina poster.
Jag har flera bolag under bevakning, faller något av dessa i kurs kraftig så lokaliserar jag det och kontrollerar kring varför. Här visste jag att stor kursökning skett på kort tid, varför större vinsthemtagningar var väntat. Titta lite i sektens Discord, hur många kapitaliserade inte på dyket? Du gjorde tydligen inte det, du är en dålig trader som får skärpa till sig litet. Att vara avundsjuk för att det går bra för andra är tragiskt och ett småaktigt beteende.
Även varit inne under säkert två månader förra året som semi-långliggare i SynAct, har varit med och byggt upp bolaget.
Men det är just detta jag menar, SEKTEN har skottpengar på alla stackars djävlar som säljer minsta lilla innehav och lyckas göra pengar. Spänn av lite och gläds åt framgångarna? Ska du komma till exit-festen och gnälla över att folk sitter med Rolex, och du Casio?