Citat:
Ursprungligen postat av
Trxhobit
Helt oavsett diskussionen vill jag passa på att lovprisa detta fantastiska bolag. Ledningen väljer nu att frivilligt att inte sälja sina aktier till ett visst datum och det visar på en otrolig övertygelse om värdet i detta bolag. Vi har så fina data och det handlar om en förbättring av ett nuvarande läkemedel snarare än ett nytt. Nu har inleds nya undersökningar om detta läkemedel i andra sjukdomar. Så där är vi nu! Kan bara säga att jag älskar SynAct Pharma! Men det bästa är ju patient nyttan i slutändan
Den som läst alla PM och hängt med fattar detta.

En sak som jag inte tror har nämnts i tråden ännu är att AP1189 inte bara försöker hitta botemedel mot ett fåtal sjukdomar som SynAct just nu testar sin molekyl emot. SynAct har förklarat krig mot
inflammation, och om allt går i lås, innebär det en revolution i klass med handhygien som bl.a. Florence Nightingale införde. Det betyder att AP1189 kan bli aktuellt att användas i många fler fall än de fyra sjukdomar som nu är aktuella. (Detta är min syn på saken. Alla kanske inte håller med.)
Vi har inte statistisk signifikans ännu, men jag vägrar tro att slumpen har gjort att alla tester hittills har gett lysande resultat. Det tror uppenbarligen inte ledningen heller. Jag tror på storslam och kanske t.o.m en tenbagger från dagens nivå räknat.
Med det sagt är ingenting hugget i sten och det finns säkert många fallgropar att undvika. Satsa inte belopp som ni inte har råd att förlora!