2021-05-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Ja det är spännande med olika åsikter, vi får se hur det blir framöver. Självklart kan det vara så att allt är rätt och rimligt.
Ja så är det! Rätt och rimligt då man gjort sin hemläxa om bolaget. (saknas en hel del uppvärdering i kursen dock givet datan vi har nu och utvidgade indikatorer (läs senaste PM Örebro#) som jag ser det)
Senast redigerad av Trxhobit 2021-05-15 kl. 15:14.
Citera
2021-05-15, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
"Det är lustigt, det får man ändå ge dig.
Att orka vända tillbaka efter varenda varning/temporär avstängning, visar ändå på nån sorts styrka."

Kul och se dig igen.
Naturligtvis är det så att marknaden nyktrar till förr eller senare vad det gäller värdering kontra studiefas.
Att sekten sedan kan fabulera fritt om nya indikationer står SynActs Discord fritt.
Dock skall studier finansieras och SynAct har ingen kassa förbi Fas IIa inte ens för alla studier de har sjösatt att då starta nya är dårskap.

Nästa NE kommer !
Hej! Ett tips är att du helt enkelt köper en post nu och dipp köper om aktien går ned! Du kommer nog inte att ångra dig!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-05-15 kl. 17:08.
Citera
2021-05-15, 18:45
Medlem
Helt oavsett diskussionen vill jag passa på att lovprisa detta fantastiska bolag. Ledningen väljer nu att frivilligt att inte sälja sina aktier till ett visst datum och det visar på en otrolig övertygelse om värdet i detta bolag. Vi har så fina data och det handlar om en förbättring av ett nuvarande läkemedel snarare än ett nytt. Nu har inleds nya undersökningar om detta läkemedel i andra sjukdomar. Så där är vi nu! Kan bara säga att jag älskar SynAct Pharma! Men det bästa är ju patient nyttan i slutändan
Den som läst alla PM och hängt med fattar detta.
Senast redigerad av Trxhobit 2021-05-15 kl. 18:53.
Citera
2021-05-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Helt oavsett diskussionen vill jag passa på att lovprisa detta fantastiska bolag. Ledningen väljer nu att frivilligt att inte sälja sina aktier till ett visst datum och det visar på en otrolig övertygelse om värdet i detta bolag. Vi har så fina data och det handlar om en förbättring av ett nuvarande läkemedel snarare än ett nytt. Nu har inleds nya undersökningar om detta läkemedel i andra sjukdomar. Så där är vi nu! Kan bara säga att jag älskar SynAct Pharma! Men det bästa är ju patient nyttan i slutändan
Den som läst alla PM och hängt med fattar detta.

En sak som jag inte tror har nämnts i tråden ännu är att AP1189 inte bara försöker hitta botemedel mot ett fåtal sjukdomar som SynAct just nu testar sin molekyl emot. SynAct har förklarat krig mot inflammation, och om allt går i lås, innebär det en revolution i klass med handhygien som bl.a. Florence Nightingale införde. Det betyder att AP1189 kan bli aktuellt att användas i många fler fall än de fyra sjukdomar som nu är aktuella. (Detta är min syn på saken. Alla kanske inte håller med.)

Vi har inte statistisk signifikans ännu, men jag vägrar tro att slumpen har gjort att alla tester hittills har gett lysande resultat. Det tror uppenbarligen inte ledningen heller. Jag tror på storslam och kanske t.o.m en tenbagger från dagens nivå räknat.

Med det sagt är ingenting hugget i sten och det finns säkert många fallgropar att undvika. Satsa inte belopp som ni inte har råd att förlora!
Citera
2021-05-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
En sak som jag inte tror har nämnts i tråden ännu är att AP1189 inte bara försöker hitta botemedel mot ett fåtal sjukdomar som SynAct just nu testar sin molekyl emot. SynAct har förklarat krig mot inflammation, och om allt går i lås, innebär det en revolution i klass med handhygien som bl.a. Florence Nightingale införde. Det betyder att AP1189 kan bli aktuellt att användas i många fler fall än de fyra sjukdomar som nu är aktuella. (Detta är min syn på saken. Alla kanske inte håller med.)

Vi har inte statistisk signifikans ännu, men jag vägrar tro att slumpen har gjort att alla tester hittills har gett lysande resultat. Det tror uppenbarligen inte ledningen heller. Jag tror på storslam och kanske t.o.m en tenbagger från dagens nivå räknat.

Med det sagt är ingenting hugget i sten och det finns säkert många fallgropar att undvika. Satsa inte belopp som ni inte har råd att förlora!
Ha ha! Ja tack för ett tankvärt inlägg! Vad gäller SynAct så har den aktien växt något otroligt i min portfölj. Tidigare tog jag hem lite vinst men nu så låter jag den bara växa. Klart jag är tacksam men vill framförallt ge lovord till ledningen! Jag har aldrig sett maken till så bra aktie!
Citera
2021-05-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ha ha! Ja tack för ett tankvärt inlägg! Vad gäller SynAct så har den aktien växt något otroligt i min portfölj. Tidigare tog jag hem lite vinst men nu så låter jag den bara växa. Klart jag är tacksam men vill framförallt ge lovord till ledningen! Jag har aldrig sett maken till så bra aktie!

Jag har medvetet låtit SynAct uppta mer än hälften av min portfölj och mer lär det bli. Det är min väg ut ur "da hood", eftersom jag varken kan rappa eller boxas. Jag har råd att förlora detta och kommer att börja om på ny kula om det skiter sig. Rekommenderas inte till de med svaga nerver.

Ledningen har verkligen agerat proffsigt! En usel ledning kan nog sabba vilket mirakelmedel som helst.
Citera
2021-05-15, 21:21
Medlem
Citat:
Jag har medvetet låtit SynAct uppta mer än hälften av min portfölj och mer lär det bli. Det är min väg ut ur "da hood", eftersom jag varken kan rappa eller boxas. Jag har råd att förlora detta och kommer att börja om på ny kula om det skiter sig. Rekommenderas inte till de med svaga nerver.

Ledningen har verkligen agerat proffsigt! En usel ledning kan nog sabba vilket mirakelmedel som helst.
Ja! Du har rätt! Jag har jagat balans i min portfölj tidigare men börjar ifrågasätta det en del. Nu fyller jag bara på i dippar och håller, fast jag har typ 30% i portföljen nu av SynAct.
Citera
2021-05-16, 03:56
Medlem
Vad hände nu med alla kommentarer hit och dit? Inser ni nu att SynAct är som en fin diamant.
Citera
2021-05-16, 19:10
Medlem
Citat:

Jag var ju en av dem som köpte en del under 10 kr, sålde mer än hälften när det kom lite över 20 kr. 100% OMG!!

Men sen steg det bara än mer och sålde på 40 kr.

Köpte in mig igen när det bara steg och steg på 50 kr. Och skiten bara stiger fortfarande.

Naturligtvisr det inte helt wverlasting. Hur Ka den ta sig förbi fi gerprints gamla nogeri g, det ser jag som otroligt. Detr mtcket pump på luft. Får se när jag går ur.
Citera
2021-05-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Jag var ju en av dem som köpte en del under 10 kr, sålde mer än hälften när det kom lite över 20 kr. 100% OMG!!

Men sen steg det bara än mer och sålde på 40 kr.

Köpte in mig igen när det bara steg och steg på 50 kr. Och skiten bara stiger fortfarande.

Naturligtvisr det inte helt wverlasting. Hur Ka den ta sig förbi fi gerprints gamla nogeri g, det ser jag som otroligt. Detr mtcket pump på luft. Får se när jag går ur.

I så fall bör du ta ett beslut och agera snart. Innan juni månad är över, kommer mycket av Synacts framtid att avgöras. Då kommer värdet att gå mot noll eller trädtopparna.

Personligen anser jag inte att det är något luftslott. Att vi ser samma lysande indikationer från tre olika undersökningar i tidig fas borde betyda något. Man kan knappast sälja det vidare i dagsläget, men är det en slump att alla skotten går rakt upp i krysset? Jag säger som Leif GW: hata slumpen! Jag tror att värdet har stigit för att tillräckligt många hatar slumpen helt enkelt.

Jag är ingen expert och eventuella beslut ni fattar tycker jag ska tas utifrån vad riktiga experter skriver.
Citera
2021-05-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ja! Du har rätt! Jag har jagat balans i min portfölj tidigare men börjar ifrågasätta det en del. Nu fyller jag bara på i dippar och håller, fast jag har typ 30% i portföljen nu av SynAct.

Om man har en liten kassa och är beredd att offra den, kan jag hålla med om att jag har eller kanske får rätt. Känner man sig redan rik bör man ha en annan taktik tycker jag. Hur som helst - om man orkar läsa på och tycker att det finns en bra chans för SynAct att lyckas, bör man köpa in sig på en liten post åtminstone när potentialen är så hög. Det gäller för alla bolag om man anser sig bra på att väga risk mot belöning. Jag har en bakgrund inom sportsbetting där jag har varit ganska framgångsrik, och för mig är det tydligt att det tänket appliceras inte på långa vägar när det kommer till aktier. Förmodligen för att "matchen" inte spelas på lördag. De bästa förhoppningsbolagen är på tok för lågt värderade. Jag är övertygad om att jag kommer att lyckas i denna bransch p.g.a. just den faktorn.

Barca - Brage: 5 x insatsen för hemmaseger. Ja tack!

Senast redigerad av Virgil.Kane. 2021-05-16 kl. 20:57.
Citera
2021-05-17, 10:11
Medlem
stockcocks avatar
Man behövde inte betala åkband för att åka fritt fall som ägare i Synact Pharma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in