2021-05-17, 11:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Spelet på kvällens eliminering är borta 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

Tanja Ingebretsen
2.50
Simon Ejdertoft
3.00
Emelie Svensson
3.00
Nardos Alberto
3.50
Judith Nodby
8.00
Pedram Aghabeh
20.00
Madelene Billman
30.00
Spelet stänger 17 maj 2021 21:00:00
Tillfälligt 🤣
2021-05-17, 11:23
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Helt sjukt. En annan omröstning som gjordes 26 april visade att Simon ledde, sen Tanja och Emelie på tredje plats
Det är Emelie som gått jäklig starkt sedan Dennis lämna.
2021-05-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja du "hur i helvete är det möjligt" är väl meningen man tänkt mest, i tre långa månader nu?

För att alla åsnorna här röstar kvar Ormelie istället för att rösta på tex Pedram som ändå inte har en chans mot millen.

Min röst gick till Peddo!
2021-05-17, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Det är Emelie som gått jäklig starkt sedan Dennis lämna.

Ja jag förstår varför. Hon har fått många tillfällen att skina.

Om nån annan än Emelie ska vinna krävs nog att övriga som har en annan favorit går ihop och bestämmer en kandidat som verkar kunna utmana. Tror Tanja är den enda som på allvar har chans att slå henne.
2021-05-17, 11:31
Medlem
Håller faktiskt med om denna kommentaren helt och hållet, tagen från FB gruppen Allt om bigbrother 2021". Madde borde varit den som rykt redan mot Katti!

"Jag är så besviken över att så många är emot Pedram. Min bild av honom är att det är en enormt rar och fin kille som faktiskt har bjudit på sig själv till den grad att han knappt orkade mer. Det tänkte jag egentligen inte på förrän Tess kom på besök. Då såg man den där lågan i hans ögon. Det är den Pedram som har härjat i huset under 3/4 av tiden. Han förtjänar faktiskt att sitta i final.
Som Emelie säger, de är alla trötta nu (utom Juddan & Tanja då &#128514.
Madde som verkar vara den som ska ta Pedrams finalplats, vad har hon egentligen tillfört? Hon är söt och rar... that’s it. Hon har inte haft annat att komma med mer än evigt snack om Adrian och att vara Emelies fogliga sidekick. När han åkte ut, är hon bara tyst och tråkig Emelie-skugga. Som sagt, söt å rar men inget mer. SÅ mellanmjölk att man nästan blir allergisk.
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."
2021-05-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag säger inte att det hon visat inte varit äkta, men det ena behöver inte utesluta det andra. Bara för att det är ett vanligt beteende och att hon de facto var PÅ RIKTIGT osäker, så betyder det inte att hon inte spelat lite extra på det – vilket jag tror att hon gjort.

Hon är väldigt medveten om spelet och vad tittarna vill ha, och jag har svårt att tro att hon kopplade bort det bara för att hon fick känslor för honom.
Så långt har hon absolut inte tänkt. Hon är inte sofistikerad, hon är en korkad snart 30-åring med en 14-årings hjärna.
2021-05-17, 11:32
Medlem
Visst känns det som att peddi leder pyttepytte lite över madde i DC tid? det brukar ju spekuleras att den som åker ut filmas mest i dc under måndagen
2021-05-17, 11:34
Bannlyst
Tycker det är konstig stämning i huset idag 🤷🏻‍♂️
Undrar hur många av dom som verkligen tror dom kan vinna miljonen?
Pedram och Madde borde fatta att dom inte kan vinna.

Undrar om Nardos fans kommer försöka rösta kvar Pedram med förhoppning att få ut Emelie innan finalen?
4.00 i odds på att Emelie åker ut Ikväll känns väldigt lågt, borde va 10.00.
2021-05-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag säger inte att det hon visat inte varit äkta, men det ena behöver inte utesluta det andra. Bara för att det är ett vanligt beteende och att hon de facto var PÅ RIKTIGT osäker, så betyder det inte att hon inte spelat lite extra på det – vilket jag tror att hon gjort.

Hon är väldigt medveten om spelet och vad tittarna vill ha, och jag har svårt att tro att hon kopplade bort det bara för att hon fick känslor för honom.

Ja, det vet ju varken du eller jag med säkerhet så vi kan nog lämna det. Men om det var orättvist att Emelie fick besök är det ju lika orättvist att Simon och Pedram fick besök? Men de kanske inte räknas för dig eftersom de inte fick någon ”kärleksförklaring”?
2021-05-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tycker det är konstig stämning i huset idag 🤷🏻‍♂️
Undrar hur många av dom som verkligen tror dom kan vinna miljonen?
Pedram och Madde borde fatta att dom inte kan vinna.

Undrar om Nardos fans kommer försöka rösta kvar Pedram med förhoppning att få ut Emelie innan finalen?
4.00 i odds på att Emelie åker ut Ikväll känns väldigt lågt, borde va 10.00.

bbpolizei är ju borta från insta vilka andra fans har hon som skulle vara tillräckligt smart att gå ihop med nån annan?
2021-05-17, 11:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja jag förstår varför. Hon har fått många tillfällen att skina.

Om nån annan än Emelie ska vinna krävs nog att övriga som har en annan favorit går ihop och bestämmer en kandidat som verkar kunna utmana. Tror Tanja är den enda som på allvar har chans att slå henne.
Fast nu tycker då inte jag iaf att Emelie "skiner", när det enda hon gör (och har gjort) är att konstant gnälla och "spekulera" som en trasig jävla skiva?

Fattar inte att Madde stått ut med människan?

Hon är ju nästan lika jobbig som Nardos och Oljudith, och älskar ljudet av sin egna röst fan så mycket mera än hon älskar Dompa!
2021-05-17, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Håller faktiskt med om denna kommentaren helt och hållet, tagen från FB gruppen Allt om bigbrother 2021". Madde borde varit den som rykt redan mot Katti!

"Jag är så besviken över att så många är emot Pedram. Min bild av honom är att det är en enormt rar och fin kille som faktiskt har bjudit på sig själv till den grad att han knappt orkade mer. Det tänkte jag egentligen inte på förrän Tess kom på besök. Då såg man den där lågan i hans ögon. Det är den Pedram som har härjat i huset under 3/4 av tiden. Han förtjänar faktiskt att sitta i final.
Som Emelie säger, de är alla trötta nu (utom Juddan & Tanja då &#128514.
Madde som verkar vara den som ska ta Pedrams finalplats, vad har hon egentligen tillfört? Hon är söt och rar... that’s it. Hon har inte haft annat att komma med mer än evigt snack om Adrian och att vara Emelies fogliga sidekick. När han åkte ut, är hon bara tyst och tråkig Emelie-skugga. Som sagt, söt å rar men inget mer. SÅ mellanmjölk att man nästan blir allergisk.
Så helt ärligt, vilket är det egentliga skälet till att alla verkar föredra Madde framför Pedram i final? Detta är en seriös fråga. Ge mig Maddes personlighetsfördelar som inte han har."

Kan bara hålla med!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in