2021-05-17, 11:12
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
herregud du måste skämta?

Helt sjukt. En annan omröstning som gjordes 26 april visade att Simon ledde, sen Tanja och Emelie på tredje plats
2021-05-17, 11:13
Medlem
Raskaoverisens avatar
Narnia förstör allt till och med Norges nationalsång skall skrikas igenom
2021-05-17, 11:14
Medlem
UncleTompas avatar
Det här var fan bland det tråkigaste jag sett (och hört) i BB.
2021-05-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tror definitivt att hon har spelat på relationen till Dompa, både det bra och dåliga, och hon har inte direkt förnekat att hon är medveten om att kärlek/sex osv går hem. Jag är dock lika övertygad om att hennes känslor för honom NU är äkta.

Jag tycker hennes ”fram och tillbaka”- beteende mot Dompa har varit som många andras tjejers beteende mot en kille man är osäker på. Dels för att skydda sig själv från att bli bränd, men också för saker hon varit med om tidigare.

Säger absolut inte att det är rätt(!), men jag tror hon föll för han ganska direkt även om hon förnekade det in i det sista. Du ser det som att hon vill ge tittarna vad de vill ha, jag ser en jävligt osäker tjej som jag hoppas kan släppa på sin gard i framtiden så hon slipper uppfattas som så jävla kall när hon förmodligen inte är det egentligen.
2021-05-17, 11:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Fy fan om Simpa ska ha en chans mot vinsten måste ju Ormelie ryka!!! Sluta rösta på henne!

Hon leder överlägset mot alla deltagare som är kvar!!! ÄVEN MOT TANJA! HUR i helvete är det möjligt?!
Ja du "hur i helvete är det möjligt" är väl meningen man tänkt mest, i tre långa månader nu?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-17 kl. 11:19.
2021-05-17, 11:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Skulle nästan kunna betala en slant för att få se det!

Vi kan ju hoppas produktionen ( som är här inne och läser ) kan ordna ett avslöjande inne i huset så att vi kan se. 🙂
2021-05-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergrupp Facebook

Vem röstar du kvar?

Emelie 624

Madde 360

Pedram 311

Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Helt sjukt. En annan omröstning som gjordes 26 april visade att Simon ledde, sen Tanja och Emelie på tredje plats

jag vet helt jävla otroligt att emelie leder så stort jag förstår inte vad folk ser i den surfittan finns bara 2 riktiga vinnare och det är tanja eller simon
2021-05-17, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha ja det är möjligt, men tror ändå att det finns ett enormt uppdämt behov av nån slags tröttsam romantik bland BB publiken? 🙂

När det inte blev nåt mellan Madde och mössans obefintliga "kärlekssaga" kastar sig alla kärlekstörstande romantiker över varje liten tillstymmelse till gulligull, som hungriga vargar! 😁

Jo, så är det SANNERLIGEN. Det har varit genomgående och plågsamt tydligt sen start. Adrian och Emelie shippades ju utav bara helvete och Madde var djävulen själv när hon äntrade huset och fÖrStÖrDe AlLt. Never forget!
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tycker hennes ”fram och tillbaka”- beteende mot Dompa har varit som många andras tjejers beteende mot en kille man är osäker på. Dels för att skydda sig själv från att bli bränd, men också för saker hon varit med om tidigare.

Säger absolut inte att det är rätt(!), men jag tror hon föll för han ganska direkt även om hon förnekade det in i det sista. Du ser det som att hon vill ge tittarna vad de vill ha, jag ser en jävligt osäker tjej som jag hoppas kan släppa på sin gard i framtiden så hon slipper uppfattas som så jävla kall när hon förmodligen inte är det egentligen.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Narnia förstör allt till och med Norges nationalsång skall skrikas igenom

Ja som vanligt förstör Nardos allt! En sån jävla värdelös människa! Hur orkar hon med sin egen existens?
2021-05-17, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Jag säger inte att det hon visat inte varit äkta, men det ena behöver inte utesluta det andra. Bara för att det är ett vanligt beteende och att hon de facto var PÅ RIKTIGT osäker, så betyder det inte att hon inte spelat lite extra på det – vilket jag tror att hon gjort.

Hon är väldigt medveten om spelet och vad tittarna vill ha, och jag har svårt att tro att hon kopplade bort det bara för att hon fick känslor för honom.
2021-05-17, 11:23
Medlem
Emelie tar hem detta. Heja Emelie!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in