2021-05-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det är något skumt att tanja fortfarande leder oddset. kan någon vara snäll och förklara? hon vinner inga omröstningar eller dylikt

är för att hennes följare inte röstar på alla pissomröstningar tanja har denna säsng räddats 2 gånger när tittarna fått dela ut immunitet då har hon suttit mot bla nardos,emelie och simon. Jag trotr tanja har störst stödoch kommer få mer när hon väl är i final
2021-05-17, 09:25
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Tror ändå det blir peddo som åker, (hoppas det)
Sen kan man räkna bort simon, han har förstört alla chanser till vinst
Man kan inte hälla i sig Alkohol/Öl tills man däckar varje fest det går inte hem överallt sedan hans tjat att han e värd mer än någon annan i huset att vinna miljonen för att han s föräldrar har haft det knapert
2021-05-17, 09:25
Medlem
Citat:
Det är något skumt att tanja fortfarande leder oddset. kan någon vara snäll och förklara? hon vinner inga omröstningar eller dylikt

Majoriteten som kollar på BB röstar inte i småtävlingar. Är nog bara en mycket liten grupp som gör det så går inte att utgå från det.
Går inte att utgå från Instakontot heller. Är oftast runt 2000 likes per bild och runt 200 kommentarer. Men under en video ser man oftast att det är runt 40 000 som kollat den. Så det innebär att dom flesta inte gör några ljud ifrån sig utan dom röstar bara när det är utröstning.
2021-05-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur!
Är det nåt norskjävlärna är bra på så är det ju att fira och konstant hylla sig själva, in absurdum!
De hyllar inte sig själva de hyllar sitt fosterland. De är glada för att leva i ett fritt land. Tänk på att de var ockuperade under fem år och det sätter sina spår e ett land och dess befolkning.
2021-05-17, 09:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är för att hennes följare inte röstar på alla pissomröstningar tanja har denna säsng räddats 2 gånger när tittarna fått dela ut immunitet då har hon suttit mot bla nardos,emelie och simon. Jag trotr tanja har störst stödoch kommer få mer när hon väl är i final
Men en sak e säker det är fler om det än förra säsongen
2021-05-17, 09:32
Medlem
Ghandis avatar
kasta in en norsk flagga som brinner ! ! ! ! på gården alltså
2021-05-17, 09:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Exakt!
Själv har jag aldrig röstat på nånting annat än rena måndags-utröstningar i den där patetiska bolibompa-appen!
Dessutom är säkert dom flesta av dom där små fjantröstningarna i appen, mer eller mindre förutbestämda och bara ett sätt för produktionen att köra BB enligt sitt manus?

Det är då känslan man får?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-17 kl. 09:35.
2021-05-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
De hyllar inte sig själva de hyllar sitt fosterland. De är glada för att leva i ett fritt land. Tänk på att de var ockuperade under fem år och det sätter sina spår e ett land och dess befolkning.
Lite historialektion: De firar sin grundlag, införd år 1814,och att de är en fri stat från danmark och slutligen sverige sedan 1905. Har inget med ockupation under kriget att göra.
2021-05-17, 09:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Finns ingen förklaring. Folk bettar på henne och därför leder hon.
Det vägrar jag å tro. Alla höjdes utom Emelie!
Citat:
Ja Jo jag vet, men ändå läskigt från 8 till 3!
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Man kan inte hälla i sig Alkohol/Öl tills man däckar varje fest det går inte hem överallt sedan hans tjat att han e värd mer än någon annan i huset att vinna miljonen för att han s föräldrar har haft det knapert
Exakt! Bra ändå att en alkis inte vinner han hade supit bort allt!
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Majoriteten som kollar på BB röstar inte i småtävlingar. Är nog bara en mycket liten grupp som gör det så går inte att utgå från det.
Går inte att utgå från Instakontot heller. Är oftast runt 2000 likes per bild och runt 200 kommentarer. Men under en video ser man oftast att det är runt 40 000 som kollat den. Så det innebär att dom flesta inte gör några ljud ifrån sig utan dom röstar bara när det är utröstning.
Sant! Upp till bevis men ja, Sami ledde direkt när Anty åkte, Tanja ledde direkt när hon klev in samma spår hoppas jag, men nu med denna oddsförändringen vettefan.
2021-05-17, 10:04
Bannlyst
Spelet på kvällens eliminering är borta 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

Tanja Ingebretsen
2.50
Simon Ejdertoft
3.00
Emelie Svensson
3.00
Nardos Alberto
3.50
Judith Nodby
8.00
Pedram Aghabeh
20.00
Madelene Billman
30.00
Spelet stänger 17 maj 2021 21:00:00
2021-05-17, 10:06
Medlem
Haha rätt åt nardos att det inte fanns några folkdräkter i slussen
2021-05-17, 10:07
Medlem
1754s avatar
Nej Narnia, att killar är otrogna mot dig är inte för att du är osminkad. Dom är det för att du är pryd och inte har sex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in