Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Sikter til kvelden før da de kom hjem.
Jeg glemte å legge til en ting.
Nå er det ingen i den nære kretsen rundt AEH eller TH som har hørt noe om at de skulle skilles. Det gjelder også den hun rådførte seg mest med og stod nærmest. Hennes eldste datter.
Men la oss si at dette er sant i denne teorien som jeg kun har tenkt på selv og ikke hørt fra noen.
Det har vært litt tumulter mellom AEH og TEH pga livsstil og hva det har medført med økonomi med mer. Jeg vet om en større transaksjon som jeg er sikker på at ble omtalt i en avis også ( det stod da kun at et familemedlem hadde lånt 2 millioner). Men jeg har aldri funnet igjen et spor av den artikkelen og undres litt på hvorfor.
Men. Det er ikke poenget. Poenget er at TEH er et følelsesmenneske og om han plutselig har fått rede på at de skal skilles kan han ha lagt skylden på sin mor. Hun var i det minste emosjonell utro en gang i tiden og da TH var på bunn psykisk og det kan være en liten mulighet for at begeret rant over.
Hypotetisk sett kan det samme gjelde for TH, men ingen som kjenner de tror noe på at penger i seg selv var et motiv. Skuffelse og sinne kan dog ha ført til denne tragedien og om en dekker over for den andre blir det nok kun å finne sprekker i alibi og eventuelt knekke koden om telefonsamtalen mellom MB og AEH som kan flytte på tidsperspektivet og åpne nye dører.
God 17. mai !