Citat:
Ursprungligen postat av
Jonipoon
Vet inte vem jag hejar på längre. Tidigare hejade jag starkt på Dennis och Joanna men i de senaste avsnitten har Olivia imponerat mer och mer. Hon säger rakt ut vad hon tycker och tar ingen skit, samtidigt är hon mycket bättre på tävlingar än vad man trodde i början. Dessutom börjar jag tröttna lite på att Joanna blir så lätt besviken hela tiden. Så fort det sker ett bakslag blir hon så sjukt negativ, medan en som Olivia tar det mer som det kommer. Olivias mer avslappnade inställning kan iofs delvis bero på att hon vet om att hon har sin hemliga immunitet.
Men kan någon förklara för mig varför William röstade på Ludde? Inte för att jag bryr mig, är överlycklig att den jobbiga pojkspolingen återigen åkte ut. Kan förstå att William såg det som ett taktiskt beslut efter att det framkom att både Rickard och Annki var osäkra i paktandet. Samtidigt rätt korkat med tanke på att han vet att alla i forna lag Syd kommer rösta ut honom så fort de får chansen. Eller han kanske är så kaxig att han räknar med att fortsätta vinna varenda immunitetstävling? Antingen det eller så var hela dagens paktande totalt uppdiktat av produktionen som vissa här i tråden påstår.
Skönt att dom fuckade Ludde men hans attack mot käringen Annki var onödig. Pushkick all the way till gränsland.

Ryktet säger att Wille & Ludde lärde känna varandra ganska väl den natt dom spenderade tillsammans i maktens boning. William verkar vara en snäll kille men ganska dum. Han dumpade Ludde & valde sedan en annan kille att krama & gosa med. Smalltits Joanna är fortfarande mest värdig vinnare, fett nice. Hon blir vackrare för varje dag.

Men Tova-Sophia var vackrast, fckn amazing. . Saknar henne & hoppas att hon eller Alex eller Elias dyker upp som joker, trots deras påstådda fusk. Är trött nu, måste sova. Annars allt bra? Men Joanna har annars det som krävs så att jag kan sova gott om natten. Söt tjej.
Gränsland med Ludvig, feministfitta Johanna & myspeddot Andy kan kvitta. Ingen av dom är värdig att komma tbx till robinson ännu en gång. Fuck it. Stilnoct all the way. Joanna for Win!