2021-05-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror nog du klämde fram en liten tår...

eh nä verkligen inte både emelie och peddis träffar var sjukt cringe istället för tårar så var det världens största skämskudde för ansiktet
2021-05-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Luften har rensats mellan Emelie och Tanja haha.

Som nån skrev nu är det beppes godnattsaga. Simon var det väl som insisterade på att de skulle lägga sig ner och mysa tillsammans. Söt-Simpa.

Det är väl bara för han vill pilla på Tanja.
2021-05-16, 21:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Tess står lägre än lägst. Den enda personen därinne jag faktiskt ogillat rakt igenom.
Samma här. skönt att hon åkte tidigt
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Den största muppen i BB någonsin.
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack för svaret! Somnar av det här, så totalt tråkigt.
Varsågod!
Haha ja. Såhär kommer det ju va om Pedram åker imorgon

Känner jag gänget rätt älskar de aktiviteter som är tråkiga att kolla på. Emelies Ljudbokstjänst har sett dagens ljus ikväll

Nyckelen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
I min värld så är ordet Douchebag ungefär
lika illa klingande som Bitch. Det var det de kallade varandra. Dennis sa ju med att Emelie inte hade någon framtid så jo de är nog lika illa kålsupare båda två. Vilken tur att det varken är upp till dig eller mig om de är värda varandra eller inte!
Fast det var inte bara det. Hon sa att han var värdelös, att han "bara är en sån som hon kommer ringa när hon är i Stockholm och vill knulla", satte fler nedsättande epiteter på honom än douchebag, sa flera gånger att hon förtjänar bättre än honom osv. Han blev uppenbart ledsen FLERA gånger över det hon sa, och det är helt förståeligt.

Det har ingenting att gör med att "vara värda" varandra, utan att man inte ska ta så lätt på psykiskt misshandlad som många här i tråden gör. Psykisk misshandel och manipulation är inte en jargong.
Medlem
Om 20 min skriver Steph på sin instagram nu. Undra om hon ska erkänna att hon är kär i Simon?
2021-05-16, 21:18
Medlem
Väldigt underhållande detta är! 💤💤
2021-05-16, 21:18
Medlem
Steffi skrev på Insta om hon syns om 20 minuter troligen alltså strax efter 21:30
2021-05-16, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

ja shit var dem pillat på varandra idag igår hånglade dem med varandra i poolrummet inatt skulle tanja sova med simpa i turkosa
2021-05-16, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast det var inte bara det. Hon sa att han var värdelös, att han "bara är en sån som hon kommer ringa när hon är i Stockholm och vill knulla", satte fler nedsättande epiteter på honom än douchebag, sa flera gånger att hon förtjänar bättre än honom osv. Han blev uppenbart ledsen FLERA gånger över det hon sa, och det är helt förståeligt.

Det har ingenting att gör med att "vara värda" varandra, utan att man inte ska ta så lätt på psykiskt misshandlad som många här i tråden gör. Psykisk misshandel och manipulation är inte en jargong.

Vill inte vara sådan, men han framställde sig själv så i början. Märks att du tänkt liiiite för mycket kring detta .

Att du ens nämner psykisk misshandel är ett hån mot de som faktiskt utsatts för det på riktigt, hade BB upplevt det så hade de nog plockat ut Emelie eller iaf gett henne varningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om 20 min skriver Steph på sin instagram nu. Undra om hon ska erkänna att hon är kär i Simon?

Med hänvisning till citat nr 1 hoppas jag inte det
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon har ju misshandlat många i huset. Hon är HEMSK!
Blandar du inte ihop BB med dina gamla videokassetter med hårdporr nu? Jag har inte sett vackra Emelie misshandla någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in