det har ingen sagt heller enligt mig är båda lika stora skitsnackare
för sannigen är att första och andra veckan så låg emelie i sin säng oh snackade riktigt mycket jävla skit om alla i huset men framförallt tess
sen dess har hon bara nämnt henne några gånger
Nu har jag inget liv, så jag har följt 24/7 slaviskt. Framförallt första veckorna och det stämmer inte. Emelie har mer reflekterat över hennes beteende medans Tess likt Pedram velat vända hela huset mot henne. Om ni nu glömt bort det
precis....dock tror jag att alla gubbkärringar härinne såg hennes röv och sen ifrågasätter de inget mer.Jag fick mer dåliga vibbar av therese än någon annan därinne.De flesta tjejer har nog råkat på en tess i sitt liv...och ja den som vet den vet "flina i mitt ansikte snacka skit bakom min rygg" varningslampan lös på henne.
Tess står lägre än lägst. Den enda personen därinne jag faktiskt ogillat rakt igenom.
precis....dock tror jag att alla gubbkärringar härinne såg hennes röv och sen ifrågasätter de inget mer.Jag fick mer dåliga vibbar av therese än någon annan därinne.De flesta tjejer har nog råkat på en tess i sitt liv...och ja den som vet den vet "flina i mitt ansikte snacka skit bakom min rygg" varningslampan lös på henne.
Åxå ett första månaden av bb....tess var den falskaste av de falskaste ormar ja nånsin skådat.
Riktigt manipulativ och otäck.
Emelie är en ängel i jämförelse