Citat:
Ursprungligen postat av
pinnpelle88
I mina ögon är det väldigt simpelt, antingen är man EMOT judarna, eller så är man med dom. Är man med judarna så är man i detta fallet som tråden rör sig om en försvarare av mobbare som ger sig på svagare Palestinier (tack vare deras extremt starka inflytande i f.f.a USA, AIPAC) det är ingen rättvisa det judarna gör, det är ren ondska och denna ondska måste bekämpas här och nu.
Som bonus får vi ett stabilt M.Ö så alla araber m.m i Europa osv kan flytta hem
https://files.catbox.moe/0sw4s6.mp4
Vi leker med tanken att du faktiskt är en inbiten nazist/judehatare och inte en musse i förklädnad.
Då fascinerar du mig och ger mig en del funderingar som jag gärna hade fått ett ärligt svar på.
För personlig utveckling och kunskap i hur ovanliga hjärnor fungerar.
Vad är din åsikt om muslimer utanför denna konflikt?
Vad är din åsikt om muslimska terroristorganisationer, som finns i hundratals och har som mål att Väst skall brinna? Där du bor och frodas. Om du nu inte är en musse i förklädnad och skriver från en måltavla i Palestina.
Allra mest undrar jag om du hade tackat Ja till att Israel och Judar försvinner från mellanöstern till bekostnad av att vi i Väst förlorar nästa stora krig, mot Kina, Iran, Ryssen (?) och sedan hela arabvärlden med alla dess terroristorganisationer som vill se Väst brinna?
För det måste du ju förstå att det är vad allt går ut på? Israel är Väst beskyddare, och vi Deras.
Ingen bryr sig om Palestina på den stora scenen. Det är bara ett väldigt litet spel i ett mindre spel som grundas i spelet om kontrollen av Världen.