2021-05-16, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nej. Man kanske har bytt tåg när man klev på. 1+1=2

Om man åker två tåg för att nå en destination, hur många gånger byter man då tåg?
2021-05-16, 20:43
Medlem
ja go nattis nardis håll tystis ta med dig juddis
2021-05-16, 20:43
Medlem
Mouchinos avatar
Alla som inte gillar Judith och Nardos beteenden eller inte har de som favoriter, skulle det inte vara jävligt nice att se deras reaktioner om Pedram ryker imorgon? De kommer hålla varandras ryggar och vi måste ta ut honom!
2021-05-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte ens topp 3 bland par båda kan dra åt helvete förövrigt

Ja... jag gillar inte konstellationen. Hoppas det var ironiskt menat.

Jag kommer inte på några BB-par som jag tyckt om. Inte ett enda, faktiskt... eller kanske han Anton(?) som sjöng ”You Raise Me Up” och hans tjej som hon väl blev sen. Det var ganska gulligt.
2021-05-16, 20:45
Medlem
Citat:
Kan du inte bara hålla käften med ditt ältande. Nu har du skrivit samma mening minst 15 ggr och vi vet vad du tycker. Din djävla papegoja!!!
dig är det inte många som har tagit hem och presenterat för sin mamma va
2021-05-16, 20:46
Medlem
Citat:
Kan du inte bara hålla käften med ditt ältande. Nu har du skrivit samma mening minst 15 ggr och vi vet vad du tycker. Din djävla papegoja!!!
Tråkigt att det tog tre månader för Emelie att vara något annat än sur hon är roligare såhär väldigt synd eftersom jag gillar henne bättre som hon är nu, hon skulle ha visat de här sidorna tidigare tänk om hon hade varit lite mer avslappnad från start då hade jag gillat henne bättre hade Emelie visat andra sidor av sig själv tidigste så hade det varit roligare att kolla på programmet i riktigt synd att hon inte varit såhär tidigare hon är roligare såhär tänk om hon varit såhär från början tråkigt att det tog tre månader för Emelie att vara något annat än sur hon är roligare såhär väldigt synd eftersom jag gillar henne bättre som hon är nu, hon skulle ha visat de här sidorna tidigare tänk om hon hade varit lite mer avslappnad från start då hade jag gillat henne bättre hade Emelie visat andra sidor av sig själv tidigste så hade det varit roligare att kolla på programmet i riktigt synd att hon inte varit såhär tidigare hon är roligare såhär tänk om hon varit såhär från början
Medlem
Spajdors avatar
"klorofylltrasa"
Hade Emelie frågat Madde så hade hon vetat vad det egentligen heter
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Började kolla idag... vad har jag missat?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alla som inte gillar Judith och Nardos beteenden eller inte har de som favoriter, skulle det inte vara jävligt nice att se deras reaktioner om Pedram ryker imorgon? De kommer hålla varandras ryggar och vi måste ta ut honom!

Pedram ska ut imorgon och jag har svårt att se att han slå ut någon av Emelie och Madde, han har inte det stödet på utsidan. Känns lika säkert som Mergim och Adrian när de åkte ut.
2021-05-16, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja... jag gillar inte konstellationen. Hoppas det var ironiskt menat.

Jag kommer inte på några BB-par som jag tyckt om. Inte ett enda, faktiskt... eller kanske han Anton(?) som sjöng ”You Raise Me Up” och hans tjej som hon väl blev sen. Det var ganska gulligt.

Anton&carina
Martin&Sara
Christoffer&Paula (fortfarande gifta)
2021-05-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han kommer att sväva om han slår ut Madde! Jag orkar varken höra eller se på Pedram längre och jag vet att stannar han så kommer han frodas tillsammans med sin lilla familj och jag vill bara täppa igen truten på honom. Its over! Bye Bye Pedram. De som inte vill se Judith eller Nardos i en final t.ex måste ju vilja ta ut Pedram! Känns som att de är väldigt låsta i sin lojalitet mot varandra och det kommer visa sig ännu mer tror jag. Åker Madde ut imorrn så kommer Pedram antagligen nå finalen, den enda som då vill ha ut honom är ju Emelie. Tack vare Maddes poäng på Pedram så har vi honom.

Nä peddo borde stanna så madde kan hitta sin kärlek med Adrian. Kommer vara noll action under veckan om peddo åker hem, det vet alla. Han kommer inte vinna men lite underhållning tar jag före än någon som gör noll
2021-05-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
dig är det inte många som har tagit hem och presenterat för sin mamma va
Hahahah spik inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in