2021-05-16, 20:36
Medlem
vad väntar bb på är det så jävla svårt att ge alla en tid ni ska vara utanför annexet kl 18.00 annars kan ni fara åt helvete capish
2021-05-16, 20:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Herregud
Åh vad fina de är tillsammans !!!
Finaste paret som existerat i BB är Dennis och Emelie. Jag tror verkligen på dom tillsammans och därför kan Simon plocka hem miljonen.
2021-05-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu tycker jag ju att Dompa var ett praktarsel mot henne ibland med. Bla när han sov med Tanja varje gång han och Emelie bråkat. Eller när han spelade offer gentemot henne flera gånger! Och att han tyckte det var ok att Pedram kallade henne vidrig men jag förlåter honom! Att du inte kan förlåta Emelie är nog ditt egna problem ❤️
Fast det är inte i närheten av att hon pratade ner honom både inför honom och inför andra konstant, att hon gaslightade och guilttrippade honom, att hon projicerade sin osäkerhet på honom, spelade på hans känslor för henne osv. Det är inget PROBLEM för mig att jag inte förlåter henne, jag har ingenting emot att ha samma känslor gentemot henne i en vecka till. Men nej, folk som psykiskt misshandlar har en särskild plats hos mig – och inte på ett bra sätt.
2021-05-16, 20:38
Medlem
Härligt att se Emelie, Tanja, Judith och Madde så glada efter besöket. Det var verkligen en energiinjektion
2021-05-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
🤮

inte ens topp 3 bland par båda kan dra åt helvete förövrigt
2021-05-16, 20:39
Medlem
Shtre1s avatar
Judith ser inte riktigt med ut. Lyset är tänt men ingen är hemma
2021-05-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Härligt att se Emelie, Tanja, Judith och Madde så glada efter besöket. Det var verkligen en energiinjektion

Var bara emelie som tog del av besöket. Ändå är de andra glada för hennes skull
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Så många tjejer som står på KÖ efter dennis!!
Att han har hållit k++en i byxorna,,,låter alldeles för bra för att va sant!!
Medlem
Haha

Simon skjuter ett gummiband rakt på näsan på madde

madde tar gummibandet laddar och träffar simon rätt på kuken stenhårt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Fetto-Nardos vill såklart inte hjälpa till, vidrig människa det där..
Hon fixade ju middan till alla
2021-05-16, 20:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hade det varit Tanja eller Pedram som var ledsna över Donken så hade det givetvis låtit annorlunda

JA! Peddot MÅSTE ut imorgon. Kommer inte klara hans hybris om han slår ut Madde alltså. Inte EN DAG till ska han vara därinne nu! Mwahaha skönt att få slut på deras patetiska skenäktenskap. Har stört mig på det från första stund för att det är så barnsligt.

Han kommer att sväva om han slår ut Madde! Jag orkar varken höra eller se på Pedram längre och jag vet att stannar han så kommer han frodas tillsammans med sin lilla familj och jag vill bara täppa igen truten på honom. Its over! Bye Bye Pedram. De som inte vill se Judith eller Nardos i en final t.ex måste ju vilja ta ut Pedram! Känns som att de är väldigt låsta i sin lojalitet mot varandra och det kommer visa sig ännu mer tror jag. Åker Madde ut imorrn så kommer Pedram antagligen nå finalen, den enda som då vill ha ut honom är ju Emelie. Tack vare Maddes poäng på Pedram så har vi honom.
2021-05-16, 20:41
Bannlyst
Bästa ”sista kvällen” hade dom när Ponne åkte ut.
Då satt ett gäng uppe och snackade tills 03:30, mysigt 👮🏽‍♀️✌️🥰

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in