2021-05-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
På midsommar blir hon NubbelTanja
Den dagen hon föder barn blir hon DubbelTanja
Senare ikväll kan det hända att hon blir SnubbelTanja
Och om Judith tjatar tillräckligt om jacuzzi blir hon kanske även BubbelTanja?

Okej nu gick jag för långt, jag hittar ut själv..
Haha, henne har vi sett ramla runt några gånger!
2021-05-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De som inte orkar läsa detta kan scrolla vidare!

Det jag irriterar mig mest på just nu och som jag inte kan smälta är att Pedram nominerade Simon förra veckan och att han är så jäkla feg att inte har bollar att berätta det för Simon. Jag kan ju bara föreställa mig hur Pedram hade gått berserk om det hade varit tvärtom!

Att han nu fortsätter att köra sitt moralspel för att hålla vissa i schack är så jävla fult. Speciellt när det handlar om känslor och att utnyttja det är nog rätt typiskt för Pedram och att manipulera verkar vara hans signum! Han är så otroligt lättstött när det gäller honom själv kring nomineringar men har inga problem eller samvetskval att vara den som själv hugger någon i ryggen.

Detta är det jag inte klarar av med Pedrams beteende, hans enorma ego och hyckleri då han orerar om moraliska regler och principer som ska följas av alla utom han själv. Han kan vara bra stundtals när allt flyter på för honom men att han noga tänker ut och smider ränker är jag helt övertygad om!

Mina egna värderingar och moraliska principer krockar så hårt mot Pedrams som inte verkar fatta att hans eviga predikan om hur det ska vara, inte betyder ett smack om han inte själv lever upp till dessa! Så man kan då undra om det han säger kommer från andra källor än från sina egna livserfarenheter då han säger en sak men gör något helt annat.

Hans rättigheter går före alla andra då han själv verkar tro att han är mer betydelsefull än någon annan! Detta är den bild jag fått under tiden som har gått av hans vistelse i BB- huset. Han har såklart positiva sidor också men eftersom jag gör en personlig bedömning av deltagarna där just dessa negativa egenskaper genomsyrat rätt mycket av hans beteende så anser jag inte att Pedram förtjänar att vinna detta!

Han har också påverkat andra genom att få dem att tro att de man står nära ska man visa lojalitet till, vilket han själv inte anammar och för mig personligen går ett sånt beteende fet bort. Jag förstår ju hur han har kunnat hålla sig kvar så här länge!

Håller med helt. Förutom att han är positiva sidor. Enda gången han tillfört ngt positivt var när han blev fasthållen av Madde under skräcknatten och skräck i panik.
2021-05-11, 20:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt. Ni som tror Nardos ska göra karriär efter BB, i vilket forum tror ni? Hemtjänsten?😀😀😀
På sin höjd Samhall.
2021-05-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vadå dum i huvudet? Hon har 335k följare på Instagram. Det är ungefär 70 000 som röstar om inte mer. Hon gjorde en omröstning på alla deltagare och de 3 som hade flest röster var Nardos, Emelie och Tanja (uppenbart). Sedan så gjorde hon en egen omröstning mellan de 3 och där hade Emelie mest. Hur är man dum för att man bara ser statistik?

Man måste komma ihåg att långtifrån alla dom som röstar på hennes Instagram konto röstar i cmore eller TV4 appen. Och det är ju bara där det avgörs i slutänden.
2021-05-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hans syster har ju även (enligt rykte i vissa grupper) sagt att han hade ett öga för Emelie när han gick in i huset. Synd att syrran inte han coachade Adrian innan hans intervju ang bla det, nu framstår han mest som falsk när han säger att det inte fanns något där.

Just ja, det minns jag! Skrev inte syrran något om att hon skulle kontakta produktionen så hon skulle få prata med Adrian så han skulle erkänna sina känslor för Emelie?!
2021-05-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
På midsommar blir hon NubbelTanja
Den dagen hon föder barn blir hon DubbelTanja
Senare ikväll kan det hända att hon blir SnubbelTanja
Och om Judith tjatar tillräckligt om jacuzzi blir hon kanske även BubbelTanja?

Okej nu gick jag för långt, jag hittar ut själv..
När hon funderar på vem hon ska nominera är hon GrubbelTanja. Ibland städar hon också, då är hon SkrubbelTanja.

Jag följer efter dig ut tror jag.
2021-05-11, 20:22
Medlem
Zingo2s avatar
Alla verkar ha jättekul utom en. Gissa vem det är.
2021-05-11, 20:23
Medlem
Citat:
Lillvickan 🤮
2021-05-11, 20:23
Medlem
Citat:
Den positiva prinsessan eller?
2021-05-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Ser ljust ut för Emelie framöver.
Exonphspoiler hade en omröstning mellan alla om vem som vinner, Emelie har fått flest röster. Hon lär nog vinna som det ser ut just nu. Jag klagar inte
Inte så konstigt att hennes följare slentrianmässigt röstar på Emelie i omröstningar, när det är den enda hon promotar. Kom ihåg att hennes följare är unga, och att de inte vågar/vill gå emot sektledaren – som brukar hota med att avfölja och hänga ut folk om de gillar Cardi B mer än Nicki Minaj, skriva om hur äckliga/vidriga/dumma folk är som inte följer hennes minsta vink osv. Hon är inget annat än en sektledare som pekar, och vars följare följer.

Omröstningar på hennes konto betyder nada i sammanhanget.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Just ja, det minns jag! Skrev inte syrran något om att hon skulle kontakta produktionen så hon skulle få prata med Adrian så han skulle erkänna sina känslor för Emelie?!

Jopp det gjorde hon!
Avslutad
Citat:

Du i din ensamhet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in