Citat:
Tror också det var huvudmålet att ta LW av daga den natten. Inte att det är nåt genrep. Du får försöka bättre, ibland om man kör fast tar man omtag. Finns många som i tråden utmärkt beskrivit sina tankar om den elfte. De flesta ser det som något som hör ihop med den 15.
Personligen ser jag den elfte som huvudförsöket, tycker terrängen är bättre än vid planket (där normalt polisen hittar henne på första söket).
Men samtidigt begär du att jag som är sancho panza och tv decks tittare ska leda dig. Se vad andra skriver, släpp din låsning om logik. SD är lika logisk som en urvriden trasa.
Personligen ser jag den elfte som huvudförsöket, tycker terrängen är bättre än vid planket (där normalt polisen hittar henne på första söket).
Men samtidigt begär du att jag som är sancho panza och tv decks tittare ska leda dig. Se vad andra skriver, släpp din låsning om logik. SD är lika logisk som en urvriden trasa.
Att lämna mobilen hemma finns inte i kontrollfreakets värld (det kan komma en avisering om nysläppt cache..).
Han missbedömer att hon lämnar spår och ser frustrerad ut på loppisen, härjar och slamrar i garaget. Grannar reagerar på ett udda beteende.
➖ Här lägger jag dock in en passus om det finns en inblandad partner och han är pressad och krumbuktar med att inte vilja åka till USA.
På natten ett par timmar senare efter att LW ropar sitt hallå, hallå, hallå så kommer en liknande omogen och trulig respons till HD likt den 8 maj ("Jag åker själv till USA", "Bollen ligger hos dig hur vår relation utvecklas" ):
2018-05-12 02:37:59(UTC+2)
- Jag får ej igenom min ansökan för ESTA
- Trevlig resa.
Snart kommer HD hem, glad som en sol och är till SD på kvällen - och så raderar hon ett dygn på viber ang dialog med JS. Why?
Det mer riskabla bullerplanket är plan B, nåt som hon kan lockas till under rådande omständigheter.
Han upprätthåller kontakt med LW, nåt annat hade varit avvikande, men ser till att inte göra upp nåt denna gång och är fasansfullt upptagen inför USA.
LW är medgörlig på kvällen (loggar inte Nordsjön) och undrar om han kan smyga dit.
Sen mulnar hon till och skickar loggremsan (hot stuff relaterat till HD).
Här sammanfaller det med hypotesen ➖ och blir en reminder/trigger och stressfaktor.
... Och upphaussad som paranoid kontrollfreak i förhållande till HD och ett brutalt aggressivt mord i affekt.
Fortfarande planering, men mer vacklande och med en igångsättande faktor.
Senast redigerad av develi 2021-05-16 kl. 15:59.
Senast redigerad av develi 2021-05-16 kl. 15:59.