2021-05-16, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Förlåt girl, refererade till ditt nick menade inte att vara ohärlig.

Att det va så känsligt med Emelie att du va tvungen att be mig att gå. Gulligt.

Visst var det gulligt? Blev lite överraskad av mig själv
2021-05-16, 09:04
Medlem
Louis och Steph in till Simon hade varit ljuvligt, han hade gråtit en vecka efteråt.
2021-05-16, 09:06
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Vilka som helst förutom Mergim, Viktoria och Adrian hade varit kul att se igen.
Tror dom flesta tittare är trötta på dessa.
2021-05-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Så klart deltagarna lackar ur och sittstrejkar när de i stort sätt blir hjärntvättade med samma musik konstant. Fattar inte vad problemet är för produktionen. En googling på 'royalty free music' så får du 10 000 träffar. Tar två minuter att fixa ny musik. Så jävla lata är dom.

Eller så finns det något som heter Spotify, för att få tillbaka publiken måste man våga satsa. Publiken tröttnar när dom ser en oengagerad produktion
2021-05-16, 09:09
Medlem
Att produktionen favoriserar Nardos syns ju tydligt då de som inte följer liven bara ser mest av henne i alla klipp och dyl.

Efter BB honesty klippet där hon fick dubbelt med tid och dessutom var med trots att hon inte hänger löst, och där hon gick ut hårt mot Emelie ganska orättvist och fult faktiskt, så kom ett nytt klipp där hon pratar med Emelie om just det.

Av allt som hänt i huset från BB honesty till morgonens klipp (kanske var från natten..?) så är detta det enda de lyckas klippa ihop..

Dessutom.. sa Nardos i BB honesty att, jag citerar, "bara för att jag umgås med många här inne betyder det inte att de är mina vänner!" till Emelie och idag satt hon och sa till Emelie i klippet att "jag är inte ytlig, förstår du.."

Blir inte klok på denna människa hur hon vinklar och ändra sig hela tiden och när Emelie sa att dem behöver komma ut och få lite distans till varandra så lärde sig Nardos ett nytt ord som hon sen upprepade 20 miljoner gånger.. undrar om hon ens förstod innebörden av det..?
2021-05-16, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Eller så finns det något som heter Spotify, för att få tillbaka publiken måste man våga satsa. Publiken tröttnar när dom ser en oengagerad produktion

Fast...

https://support.spotify.com/se/article/spotify-public-commercial-use/
2021-05-16, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Louis och Steph in till Simon hade varit ljuvligt, han hade gråtit en vecka efteråt.

Ja eller Steph och Ponne hade han nog också uppskattat mycket😊
2021-05-16, 09:15
Avslutad
Är ju rätt genomskinligt varför Nardos ställer till bråk med Emelie. Emelie blir kallad Queen och får t-shirts upptryckta av sig själv av fansen..efter Nardos besök innan denna vinnar-boom till Emelie så var ju hon vinnaren! Hon kan inte köpa det! Ingen kan vara bättre (eller ens lika bra) och Queen än Nardos

Med tanke på den historik Nardos säger sig ha, allt respekt snack och om att allt ska vara jämställt oavsett hudfärg och kön är det sjukt hur oödmjuk och missunnsam Nardos är. Hon beter sig mer som en bortskämd rikemansunge än det hon försöker representera.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-16 kl. 09:22.
2021-05-16, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Detta händer idag 16/5

- Väckning

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Brev om att besökare är på väg till Farsta

- Gamla deltagare från säsongen överraskar deltagarna med besök i Annexet

- Middag med BB

Bara jag slipper se Mergim och de andra från förra säsongen, även om de var inne ett tag i denna så är de inte deltagare av denna säsong enligt mig och borde aldrig fått vara med!
2021-05-16, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Fast...

https://support.spotify.com/se/article/spotify-public-commercial-use/

Ok. Men det finns andra sett. Bara att göra som dom gjorde förr
2021-05-16, 09:24
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Bara jag slipper se Mergim och de andra från förra säsongen, även om de var inne ett tag i denna så är de inte deltagare av denna säsong enligt mig och borde aldrig fått vara med!
Ja det vart ett stort fiasko , hur tänkte dom egentligen idiotiskt😠
2021-05-16, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nån som har koll på vila som ska in i huset? steph har jag hört ska in även dompa löööööööv

Säkert Tess också, Jackie skulle inte heller förvåna mig. Sen är det bra tycker jag, räcker gott och väl för öronen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in