2021-05-15, 23:54
Medlem
xrlpyts avatar
Tanja kör en tandborst-dusch, najs.
2021-05-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Att du inte är pk alltså. 🙂

Tänkte du var ironisk, men okej! Tar det till mig då!
2021-05-15, 23:56
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag är ingen boy men jag vill gärna veta vad det betyder. Och Emelie ska vara kvar, bara så du vet

Förlåt girl, refererade till ditt nick menade inte att vara ohärlig.

Att det va så känsligt med Emelie att du va tvungen att be mig att gå. Gulligt.
2021-05-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Har också röstat kvar pedram

Jag röstade också på Pedram... Pallar inte med Madde. Jag zoomar ut så fort hon öppnar munnen...
2021-05-15, 23:58
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Känns som flera verkar blanda ihop Simons eventuella eller uppenbara problem med alkohol med hans "värdighet" att vinna BB, och vad han kanske skulle använda prissumman till i så fall.

Det är två olika frågor, och jag tror/hoppas att många skulle kunna slappna av om vi alla var överens om att koppla isär ämnena.

ATT konstatera att Simon har ett osunt förhållande till alkohol är INTE detsamma som att han inte förtjänar att vinna BB, och det är INTE detsamma som att säga att han kommer använda hela prissumman till att supa upp pengarna.

Det som ligger Simon i fatet (för mig) är hans beteende när han är grinig, barnslig, oresonlig, och det har hänt ungefär (?) lika ofta när han är nykter som när han är full.
Folk är så djävla knasiga så dom tror att man ska ta till sig deras dravel om Simon och sen lägga rösten på deras egen favorit. Inte dom med högst IQ som bedriver sina tappra försök och i samma veva påstår dom att dom är alkoholläkare typ fast dom sitter och hinkar rödvin. Märks mycket väl då aktiviteten är stor och hur dom ser sig själva som intelligenta varelser med stora kunskaper. Många såna pajasar som hägrat här sen vinkorkarna åkte i taket. Alla vet själva vem dom ska rösta på men det förstår inte den påhittade läkarkåren.
2021-05-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Tänkte du var ironisk, men okej! Tar det till mig då!

Fast typ lite spännande ändå, trodde jag inte (att du skulle tycka alltså...). Hmm.
2021-05-15, 23:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Har också röstat kvar pedram
Bra gjort. Pedo behöver lite uppmuntran när han går in i tråden och ska läsa om sig själv.
2021-05-16, 00:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Kommer den ens upp ur källaren?
Jodå men bara 73 cm sen fastnade den, och Mange är övertygad att det var några vidriga rassar som orsakade haveriet och den enda som kan få fart på hiss-helvetet igen är hans alldeles egna lilla hissreparatör Nardos?
2021-05-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Bra gjort. Pedo behöver lite uppmuntran när han går in i tråden och ska läsa om sig själv.

Ehm NEJ!

OCH vad händer, är det fucking titanic igen?? Orkar inte! KÄFT!
2021-05-16, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jodå men bara 73 cm sen fastnade den, och Mange är övertygad att det var några vidriga rassar som orsakade haveriet och den enda som kan få fart på hiss-helvetet igen är hans alldeles egna lilla hissreparatör Nardos?
med den hissreparatören kommer inte hissen långt
2021-05-16, 00:10
Medlem
Citat:
Gå och dränk dig själv ditt vidriga as

Har mamma varit dum mot dig igen? Är du ledsen? Lite upprörd?
2021-05-16, 00:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Fast typ lite spännande ändå, trodde jag inte (att du skulle tycka alltså...). Hmm.
Hm ja du, tror det var nåt du skrev i den här tråden för en evighet sen när du tog Dompa i försvar när han gjort nåt löjligt, fast du typ var feminist?
Hursomhelst minns att jag tyckte du verkade vettig (och inte pk?) iaf om jag minns rätt? 🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in