2021-05-16, 07:53
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkonomiskaKatten
Jag kommer aldrig reparera mig ifrån hans fruktansvärda "OOOH AAAH"

Nej fy fan. Det kommer inte jag heller. Inte från hans genomvidriga personlighet heller för den delen. Han får ju narcissister att framstå som empatiska i jämförelse.
2021-05-16, 07:56
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har kollat igenom allas BB Honesty..

Tänkte i min enfald att det kanske berodde på att Nardos var den enda som inte var "inblandad" i showen som gjorde att hon fick tittarfrågor eftersom hon inte ens hänger löst, men så är det ju inte heller..

Tanja och Juddan var programledare.
Madde, Pedram och Emelie blev utfrågade.
Nardos och Simon var säkra. Simon fick dock INTE några frågor utan var den enda som inte var inblandad alls förutom som publik. Var i ligger logiken att Nardos ska få den fördelen?

Inte nog med det.. Allas tittarfrågor tog ca 20 minuter utom Nardos som tog 40. Hon fick alltså ta dubbelt så lång tid på sig som övriga fastän hon sitter säkert och fortsätter glassa fram till finalveckan.

Om ändå BB varit det det en gång var. Hade det inte varit för alla möjligheter att genom tävlingar kunna rädda sitt arsle så hade både Nardos och Pedram rykt väldigt tidigt i säsongen. Likaså mössmongot.
2021-05-16, 07:59
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Måste passa på att ge en känga till produktionens totalt värdelösa närproducerade skrål till ”musik” i år. Jävla respektlöst mot oss tittare att våldta våra öron med dessa 4-5 låtar som gått på repeat varje jävla fest i 3 månader.
2021-05-16, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Måste passa på att ge en känga till produktionens totalt värdelösa närproducerade skrål till ”musik” i år. Jävla respektlöst mot oss tittare att våldta våra öron med dessa 4-5 låtar som gått på repeat varje jävla fest i 3 månader.
Så klart deltagarna lackar ur och sittstrejkar när de i stort sätt blir hjärntvättade med samma musik konstant. Fattar inte vad problemet är för produktionen. En googling på 'royalty free music' så får du 10 000 träffar. Tar två minuter att fixa ny musik. Så jävla lata är dom.
2021-05-16, 08:43
Medlem
Ni som inte tycker Simon har stora problem med alkohol kan roa er med att leka ni är Simon och fylla i ett AUDIT-formulär som är en skattningsskala för alkoholvanor.

Simon var nummer 1 för mig under lång tid nu ser jag bara en människa utan självinsikt som är oerhört kåt på miljonen som han han snabbare än kvickt kommer att supa och knarka upp.
2021-05-16, 08:45
Medlem
Citat:
Håller som vanligt med dig Slangis

Ja.. Simon må ha problem med alkoholen men han är ändå en person med hjärtat på rätta stället. Han har brister som alla andra och jag tror att han använder alkoholen som självmedicinering för att han inte mår bra i sig själv. Tycker det blir löjligt när folk sitter och säger "Han förtjänar inte att vinna för han är alkoholist"...

Kommer ihåg 2011 när Peter tjatade efter öl och sprit varje kväll och verkligen uppvisade alkisvarningar. Då blev det inga moralstormar utan han kom väl till och med tvåa eller vad det var.

Hans problem med alkoholen angår bara honom själv tycker jag. Så länge han inte blir aggressiv eller på annat vis otäck mot de andra.

Tycker han varit ganska otäck mot Tanja vid upprepade tillfällen. Mot Madde också vad jag förstår (inte sett själv, haft paus från BB och läst ikapp)?

Simon är en jättefin kille men BB verkar stundtals locka fram det sämsta i honom. Vill inte ha honom i final längre och det beror uteslutande på han pissiga beteende. Lite folkvett borde man kunna förvänta sig men han går över gränser gång efter gång. Tror dock han skulle göra sig i utmärkt i andra mediala sammanhang.
2021-05-16, 08:46
Medlem
esetts avatar
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Brev om att besökare är på väg till Farsta

- Gamla deltagare från säsongen överraskar deltagarna med besök i Annexet

- Middag med BB
2021-05-16, 08:46
Medlem
Detta händer idag 16/5

- Väckning

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Brev om att besökare är på väg till Farsta

- Gamla deltagare från säsongen överraskar deltagarna med besök i Annexet

- Middag med BB
2021-05-16, 08:47
Medlem
Nån som har koll på vila som ska in i huset? steph har jag hört ska in även dompa löööööööv
2021-05-16, 08:55
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Har kollat igenom allas BB Honesty..

Tänkte i min enfald att det kanske berodde på att Nardos var den enda som inte var "inblandad" i showen som gjorde att hon fick tittarfrågor eftersom hon inte ens hänger löst, men så är det ju inte heller..

Tanja och Juddan var programledare.
Madde, Pedram och Emelie blev utfrågade.
Nardos och Simon var säkra. Simon fick dock INTE några frågor utan var den enda som inte var inblandad alls förutom som publik. Var i ligger logiken att Nardos ska få den fördelen?

Inte nog med det.. Allas tittarfrågor tog ca 20 minuter utom Nardos som tog 40. Hon fick alltså ta dubbelt så lång tid på sig som övriga fastän hon sitter säkert och fortsätter glassa fram till finalveckan.

Gick in för att kolla på eventuella klipp och såg att Nardos var med i Honesty. Första tanken var att hon satt löst pga något speciellt, men insåg sedan att så var inte fallet. Varför i helvete ska hon vara med där? Vad stod det i brevet? Helt stört att hon även ska få mest tid av alla dessutom.
2021-05-16, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nån som har koll på vila som ska in i huset? steph har jag hört ska in även dompa löööööööv

Vilka som helst förutom Mergim, Viktoria och Adrian hade varit kul att se igen.
2021-05-16, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Så Emelie FTW? kan vi komma överrens om det?

Ja! Emelie FTW

Såg att Mergim tyckte Emelie blev favoriserad med två hälsningar, ändå så skickade han med en hälsning till henne . Antar att den inte var genuin utan bara ett sätt att få sitt namn att höras. Han har noll input att komma med ang att någon är falsk.

Hoppas Emelie slipper träffa Steph och bittra och oaktuella-Tess imorgon.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-16 kl. 09:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in