2021-05-15, 23:35
Medlem
Har lagt 4 röster på Pedram. Hoppas Emelie eller Madde rycker nu. Vilket som passar för mig
2021-05-15, 23:36
Medlem
xrlpyts avatar
Känns som flera verkar blanda ihop Simons eventuella eller uppenbara problem med alkohol med hans "värdighet" att vinna BB, och vad han kanske skulle använda prissumman till i så fall.

Det är två olika frågor, och jag tror/hoppas att många skulle kunna slappna av om vi alla var överens om att koppla isär ämnena.

ATT konstatera att Simon har ett osunt förhållande till alkohol är INTE detsamma som att han inte förtjänar att vinna BB, och det är INTE detsamma som att säga att han kommer använda hela prissumman till att supa upp pengarna.

Det som ligger Simon i fatet (för mig) är hans beteende när han är grinig, barnslig, oresonlig, och det har hänt ungefär (?) lika ofta när han är nykter som när han är full.
2021-05-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tyvärr har vi många rasister i detta land. Kräks på alla rassar

Jag är den största blatten som finns men min röst går ändå till Emelie så ät upp dina ord.
2021-05-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag lyssnar då hellre på de två än Pedrams ordsallader men vi tänker olika då jag har en bestämd åsikt och anledning till varför jag helst ser att han åker ut på Måndag.

Grundar sig på faktumet att jag under hela säsongen sett och hört Pedram och ärligt talat så fattar jag inte varför han sökte till programmet. Hans överdrivna reaktioner och handlingar är det som har dominerat och hans behov av att hävda sin storhet och sin grandiosa perfekta självbild har lett till att han motsatt sig så starkt och tagit sina reaktioner och ageranden till oacceptabla nivåer när han fått mindre glamorösa roller.

Hans dubbemoral är seriöst helt ofantligt stor och det är för att det han säger ska inte gälla honom, bara andra.

Det han skulle behöva göra istället för att vara med i Big Brother är att gå en lång intensivkurs i självrannsakan, självinsikt, ödmjukhet och att lämna hans ego för det är det som bidrar till hans ovilja att ta emot kritik och vara i kontakt med verkligheten!

Sjukaste var ju när de hade korvätare tävling häromdagen och hela han skakade.
Håller med dig i allt du skriver
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du kan vända i dörren igen!

Lägg av med det där! Är det någon som ska vända så är det du gullefjösa!
Medlem
xrlpyts avatar
Skriv inte "hej snygging!" i Maddes DM, check.
2021-05-15, 23:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Känns som flera verkar blanda ihop Simons eventuella eller uppenbara problem med alkohol med hans "värdighet" att vinna BB, och vad han kanske skulle använda prissumman till i så fall.

Det är två olika frågor, och jag tror/hoppas att många skulle kunna slappna av om vi alla var överens om att koppla isär ämnena.

ATT konstatera att Simon har ett osunt förhållande till alkohol är INTE detsamma som att han inte förtjänar att vinna BB, och det är INTE detsamma som att säga att han kommer använda hela prissumman till att supa upp pengarna.

Det som ligger Simon i fatet (för mig) är hans beteende när han är grinig, barnslig, oresonlig, och det har hänt ungefär (?) lika ofta när han är nykter som när han är full.
Tack xrlpyt!
Ypperligt bra skrivet.
2021-05-15, 23:39
Avslutad
Citat:
Gå och dränk dig själv ditt vidriga as
Får man uppmana till sådana saker ens på Flashback? Vad äckligt att du blir så arg över en BB deltagare
2021-05-15, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Lägg av med det där! Är det någon som ska vända så är det du gullefjösa!

Vad fan är en gullefjösa för någe?
2021-05-15, 23:41
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ät upp dina egna ord

Du mangepange, det råkar inte vara så att du har en bild på några hallongrottor utlagd på din instagram?
2021-05-15, 23:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Får man uppmana till sådana saker ens på Flashback? Vad äckligt att du blir så arg över en BB deltagare
Hissen går tyvärr inte ända upp till översta våningen, om man säger så. 😉
2021-05-15, 23:43
Medlem
xrlpyts avatar
Madde: "Jag älskar närhet, jag är så redo för det bara.."

håll i hatten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in