2021-05-15, 23:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
NÄÄ NÄ NÄÄ! Likt vad master Luis hade sagt.

Man kan inte lämna er ett par dagar utan att ni ska kära ner er i Ystadsgrisen. Vad är det som har hänt? Har hon äntligen visat sina tuttar för er eller varför allt det här ståhejet? Nu får ni ta er i kragen och fundera på vad det är ni håller på med! En person som Emelie förtjänar inte att vinna BB, hon är en elak mean girl som skulle ha åkt ut istället för dompalööv.

Självklart hamnar min röst den här gången på Madde ❤
Bara kärlek och trevlig kväll på er ❤ ❤
Halleluja!
2021-05-15, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
NÄÄ NÄ NÄÄ! Likt vad master Luis hade sagt.

Man kan inte lämna er ett par dagar utan att ni ska kära ner er i Ystadsgrisen. Vad är det som har hänt? Har hon äntligen visat sina tuttar för er eller varför allt det här ståhejet? Nu får ni ta er i kragen och fundera på vad det är ni håller på med! En person som Emelie förtjänar inte att vinna BB, hon är en elak mean girl som skulle ha åkt ut istället för dompalööv.

Självklart hamnar min röst den här gången på Madde ❤
Bara kärlek och trevlig kväll på er ❤ ❤

Du kan vända i dörren igen!
Medlem
Har röstat kvar Pedram. Nu ska falska fula Emelie hem till sin källare i Ystad. Fucking bitch
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Men hallå, Slangen. Ingen hatar väl på fest och crazy och koko-fylla? Simon har svårt att hantera spriten, likson många har (inget fel med det), men att BB reagerar är bra. Han gör ju sig själv en otjänst var gång han inte kan hantera.
Visst!
Fast samtidigt är ju hans okontrollerade psykbryt, en av få saker vi kommer minnas av den här säsongen om några månader. 😁
2021-05-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Har röstat kvar Pedram. Nu ska falska fula Emelie hem till sin källare i Ystad. Fucking bitch

Lycka till! Hon kommer 100% inte åka på måndag.
Hon har en armé av fans
2021-05-15, 23:31
Medlem
Maddes bror är ett år äldre än Adrian men Madde tycker att Adrian är mognare. Stackars brorsan som blir kastad under bussen så när Madde är i sin psykos.
2021-05-15, 23:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Ingen orkar med madde och emelies skit tråkiga konversationer, peddo kommer ändå inte vinna men att få lite drama mellan han och emelie måste han vara kvar

Jag lyssnar då hellre på de två än Pedrams ordsallader men vi tänker olika då jag har en bestämd åsikt och anledning till varför jag helst ser att han åker ut på Måndag.

Grundar sig på faktumet att jag under hela säsongen sett och hört Pedram och ärligt talat så fattar jag inte varför han sökte till programmet. Hans överdrivna reaktioner och handlingar är det som har dominerat och hans behov av att hävda sin storhet och sin grandiosa perfekta självbild har lett till att han motsatt sig så starkt och tagit sina reaktioner och ageranden till oacceptabla nivåer när han fått mindre glamorösa roller.

Hans dubbemoral är seriöst helt ofantligt stor och det är för att det han säger ska inte gälla honom, bara andra.

Det han skulle behöva göra istället för att vara med i Big Brother är att gå en lång intensivkurs i självrannsakan, självinsikt, ödmjukhet och att lämna hans ego för det är det som bidrar till hans ovilja att ta emot kritik och vara i kontakt med verkligheten!
Avslutad
Citat:

Mange, det var en vidrig kommentar
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-15 kl. 23:38.
Medlem
Citat:
Samma här. Lade mina röster på honom
2021-05-15, 23:33
Avslutad
Citat:
Tyvärr har vi många rasister i detta land. Kräks på alla rassar

”Alla som inte röstar på Nardos är rasister”
2021-05-15, 23:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Tyvärr har vi många rasister i detta land. Kräks på alla rassar
Ok Mange, så alla som röstar på Emelie är automagiskt rasister?
Kan du förklara logiken bakom det intelligenta uttalandet?
2021-05-15, 23:34
Medlem
Kräks över Emelie hon är så vidrig. Jag spyr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in