2021-05-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Det har du faktiskt rätt i 😁

Hur fan ska han koka, man går ju raka vägen hem?
2021-05-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Jag har inte sagt något om personers IQ här men personer som tenderar att ta upp intelligens är oftast primitiva. Jag kunde lika gärna tagit upp mitt 1.7 på HP, men vad är meningen??

Du måste fuskat dig till det isåfall med din Java bot för att så som du uttrycker dig är det omöjligt.
2021-05-15, 23:14
Medlem
Haha har Madde tagit ett vågarpiller eller? Hon pratar om sig själv på ett sätt man inte sett ngt av inne i huset. Att hon skulle säga ”va?? Vafan menar du?” Hahaha började småfnissa för aldrig hört henne säga fan ens. Men när hon sa det så minns jag verkligen att hon sa jävla fitta om nardos i köket till Emelie. När nardos satt med Adrian och pratade på fest och Madde satt där inne i sovrummet med dom också ett tag, och då var hon såhär full också. minns inte exakt vilken fest men kanske lilla- och stora bbveckan
2021-05-15, 23:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Men är det inte roligare om Pedram ryker närmare finalen? Madde-tråk klarar man ju sig utan hursom. Vill se Peddi koka.
Faktiskt bra tänkt. Roligast hade vara att se honom sitta på finalplatsen och åka ut som tvåa. Det klippet skulle jag sparat i evighet och kollat på lite då och då när man vill ha kul.
Medlem
Pnugknugens avatar
Sover dom fortfarande i olika rum eller har dom kurat ihop i ett?

Kärlek ❤
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Moralisera och moralisera. Här inne "moraliseras" det om allt och inget kan jag tycka. Folk kallas det ena och det andra utifrån premisser som hudfärg, läggning, vad dom säger, hur dom säger det, dialekter, vad folk väger och allt annat.

Simon är med i BB. Det som syns omkring honom pratas det om som med alla andra deltagare tänker jag. Med den skillnaden att Simons alkoholvanor är många oroliga över snarare än raljanta över. Detta ser jag som något positivt då Simon är generellt omtyckt och folk bryr sig.
Hehe men Paladin, raljerar är ju just det dom flesta gör.

Och jävligt många har ingen som helst "omtanke" i åtanke, utan är ju endast frågan om att kasta skit på en konkurrent till sin "favorit".
Men är väl egentligen inget fel med det, i krig och kärlek är ju allt tillåtet.

Men jag tycker hela grejen enbart är löjlig, försök minnas hur BB var på 2000-2010 talet så kanske du inser hur lätt det är att (omedvetet) sjunka ner i nutidens politiskt korrekta kvicksand. 😁
2021-05-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Haha har Madde tagit ett vågarpiller eller? Hon pratar om sig själv på ett sätt man inte sett ngt av inne i huset. Att hon skulle säga ”va?? Vafan menar du?” Hahaha började småfnissa för aldrig hört henne säga fan ens. Men när hon sa det så minns jag verkligen att hon sa jävla fitta om nardos i köket till Emelie. När nardos satt med Adrian och pratade på fest och Madde satt där inne i sovrummet med dom också ett tag, och då var hon såhär full också. minns inte exakt vilken fest men kanske lilla- och stora bbveckan

Jag tror Madde har fått piller av Nalle puh. Hennes blick lyser crazy eyes. Och pupiller ljuger inte.
2021-05-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Sanningen svider, kan skicka mina 1,7 på dina DM:s. Första HP 1,5, andra 1,7 (med plugg).

Det svider inte för mig men grattis då!
2021-05-15, 23:18
Medlem
Varför i helvete håller Madde på och säga ”FÖRSTÅRU?” heeela jäääävla tiden.

Som när hon sa ”bästa” hela tiden när Adrian var i huset och hävdade att hon alltid sagt så. Inte hört henne säga det en enda gång sen mössan rök därifrån.
2021-05-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Och jävligt många har ingen som helst "omtanke" i åtanke, utan är ju endast frågan om att kasta skit på en konkurrent till sin "favorit".

Men jag tycker hela grejen enbart är löjlig, försök minnas hur BB var på 2000-2010 talet så kanske du inser hur lätt det är att (omedvetet) sjunka ner i nutidens politiskt korrekta kvicksand. 😁

Men hallå, Slangen. Ingen hatar väl på fest och crazy och koko-fylla? Simon har svårt att hantera spriten, likson många har (inget fel med det), men att BB reagerar är bra. Han gör ju sig själv en otjänst var gång han inte kan hantera.
2021-05-15, 23:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Menar Nardos att hon och Pedram blivit orättvist behandlade nu för att de ”ser olika ut”????? Nä men nu vad faaaan

Det är väl snarare tvärtom....
Nardos har åkt på räkmacka och fått allt serverat på silverfat och Pedram får stanna i huset trots upprepade sexuella överträdanden.
2021-05-15, 23:22
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Absolut men många skriver (uppenbarligen) utifrån någon slags omtanke också.
Att se och påpeka att någon har alkoholproblem i TV ser jag inte som "politiskt korrekt" och på många sätt anser jag att det är bra att vi inte är på 2000 talet längre. Vissa saker anser jag vara till det bättre exempelvis medvetenheten om olika sorters diagnoser, risk och missbruk, jämställdhet etc. Men självklart kan man tycka olika kring det. Och ja. På andra sätt var det definitivt bättre förr.

Men vi tycker olika här Hydra. Men jag hör vad du säger!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in