2021-05-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Svårt att vara bög när man är tjej men ok!
Din intelligens bör ju diskuteras med tanke på hur du uttrycker dig, glasögonbög hahahhha
Stolpskott

Snackar du om intelligens på ett flashback forum så är det nog du som ska undersökas! Mamma madde ska inte vinna ett skit, och Adrian ogillar henne haha. Gör henne en tjänst och låt henne få verkligheten uppvisad för henne.
2021-05-15, 23:05
Medlem
Vad är ens meningen med att rösta kvar personer, vinner inte Tanja skiten är det något fel på svenska folket.
2021-05-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vad såg det ut som att hon tänkte på då?

Vill också veta, missade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Snackar du om intelligens på ett flashback forum så är det nog du som ska undersökas! Mamma madde ska inte vinna ett skit, och Adrian ogillar henne haha. Gör henne en tjänst och låt henne få verkligheten uppvisad för henne.

Jag har inte påstått att jag ska rösta på henne i en final eller att hon ska vinna BB.
Tanja får mina röster där
Men Pedram ska ut och därför är det en självklarhet att Madde får mina röster.
Så du påstår att folk som sitter på flashback har lågt IQ?
Det är väl du som drar ner snittet isåfall
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Precis. Som tur är så drösar det av självutnämnda alkoholexperter här i forumet och dom tackar varandra för fina inlägg och avhandlingar.

Kanske en del av de "självutnämnda experterna" som har erfarenhet av båda sidorna av alkoholmissbruk? Just saying.
2021-05-15, 23:07
Medlem
Detta är en sån jävla katastrof säsong, man vet inte vart man ska bli av! Vilken förjävlig casting alltså, skäms för deras skull! Finns fyra deltager som ev skulle kunna platsa i någon tidigare urspårad säsong, EVENTUELLT: Tanja, Dompa, Jackie och Emilie
2021-05-15, 23:08
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått att jag ska rösta på henne i en final eller att hon ska vinna BB.
Tanja får mina röster där
Men Pedram ska ut och därför är det en självklarhet att Madde får mina röster.
Så du påstår att folk som sitter på flashback har lågt IQ?
Det är väl du som drar ner snittet isåfall

Men är det inte roligare om Pedram ryker närmare finalen? Madde-tråk klarar man ju sig utan hursom. Vill se Peddi koka.
2021-05-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Startar röst boten jag gjorde med java, peddo ska sitta säkert för fan. Blir skit tråkigt i huset om han åker

Visst sörru! Good luck with that.
2021-05-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Men är det inte roligare om Pedram ryker närmare finalen? Madde-tråk klarar man ju sig utan hursom. Vill se Peddi koka.

Det har du faktiskt rätt i 😁
2021-05-15, 23:09
Medlem
Citat:

Nej han kan få koka på Måndag
Dessutom vet vi inte hur upplägget ser ut nästa vecka så då är det likabra att få ut honom nu
2021-05-15, 23:10
Medlem
basiss avatar
Citat:

En vecka innan räcker gott 👍

Och efter hans ”show” i duschen ikväll gjorde inte så jag ändrar mig 🤢
2021-05-15, 23:11
Medlem
Citat:
Nej han kan få koka på Måndag

Jag vill att han ska tro att folk bryr sig, och sen koka när han inser att ... nej -ingen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in