2021-05-15, 20:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Måste säga att det är rätt skönt att läsa inlägg där du kallar andra flashbackare för troll, eftersom att du framstår antingen som psykiskt ostabil och/eller en helt sönderknarkad människa med dina inlägg - du framställer dig inte som en stabil person.

Jag backar min klubb i med o motgångar, och när ngn snackar skit om Arsenal (som många tydligen gillar att göra här på FB), så måste man räkna med att få en knytnäve eller två i ansiktet.

Givetvis så drev jag med Liverpool-maffian här inne under förra säsongen, det är jag rätt så säker på att varenda stigande människa fattade - förutom Lilla Frysen, Imbaz, Aubtnånting och Zilkyr. Lol

Ta dina tabletter innan du går och lägger dig, så blir det bra.

Du säger bara att du driver för du haft fel i allt du skriver. Det sorliga är att du är så mkt äldre än de flesta här men beter dig garanterat som yngst.
Citera
2021-05-15, 20:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Citera en enda då, för jag skrev då inte något, inte såg jag heller någon annan.
Du lever som vanligt på dina känslor, backar aldrig dina påståenden med fakta.
Jag väntar till rätt läge, Mr. Imbaz

Ha en trevlig kväll.
Citera
2021-05-15, 20:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du säger bara att du driver för du haft fel i allt du skriver. Det sorliga är att du är så mkt äldre än de flesta här men beter dig garanterat som yngst.
Citera
2021-05-15, 20:26
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Jag väntar till rätt läge, Mr. Imbaz

Ha en trevlig kväll.

Vore inte detta rätt läge då? När någon motsäger dig.

Ha en trevlig kväll du med.
Citera
2021-05-15, 20:27
Medlem
Il.Malizias avatar
Grattis Leicester!
Jävla superräddningar Schmeichel gjorde. Herregud.
Citera
2021-05-15, 20:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kan de inte bara skrota det här jävla VAR?! Millimeter alltså! Tar bort njutningen av fotboll då varenda jävla mål inte är säkert.
Instämmer. Lagen/fansen kan inte längre fira ett mål, eftersom att 98 procent av alla målen måste undersökas. VAR tar bort charmen inom fotbollen, bort med skiten.

Chelseas offside var tveksam, och utan VAR så hade deras mål blivit godkänt. Men som neutral, så måste jag ändå säga att det var skönt att se Leicester vinna FA Cupen. Har aldrig gillat Chelsea som klubb, och jag önskar de all olycka.
Citera
2021-05-15, 20:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Instämmer. Lagen/fansen kan inte längre fira ett mål, eftersom att 98 procent av alla målen måste undersökas. VAR tar bort charmen inom fotbollen, bort med skiten.

Chelseas offside var tveksam, och utan VAR så hade deras mål blivit godkänt. Men som neutral, så måste jag ändå säga att det var skönt att se Leicester vinna FA Cupen. Har aldrig gillat Chelsea som klubb, och jag önskar de all olycka.

Idioter som har mage att kalla sig The Blues. Finns bara ett riktigt The Blues. Rätt åt dom att de förlorade. Köpelag. Men japp det hade varit 1-1 utan denna skit VAR. Förr hade den möjligen gått igenom eller linjedomaren kanske hade flaggat. Men ja då ser man ju det direkt. Det var också en del av spelet att domarna ibland kunde ha fel.
Citera
2021-05-15, 20:45
Medlem
Shepard25s avatar
VAR är hemskt och förstör mycket av dramaturgin och energin i matcherna men vilka underbara scener efter matchen! Satt och grät framför teven
Så tydligt hur mycket detta betydde för alla spelare, fanns och såklart ägare.

Hur vackert är inte detta:
https://twitter.com/btsportfootball/status/1393635970893897730?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1393635970893897730%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fpublish. twitter.com%2F%3Fquery%3Dhttps3A2F2Ftwitter.com2Fb tsportfootball2Fstat us2F1393635970893897730widget%3DTweet

Måste vara många supportrar till andra klubbar med sämre ägare som lär vara avundsjuka på den fina stämningen och kulturen.

Till sist - underbart med en match med betydelse med publik igen - fan vad sport är värdelöst utan publik och helt underbart med!
Citera
2021-05-15, 21:04
Medlem
Grattis Leicester!

Tror nog fan Chelsea kommer sluta 5a i ligan men sedan mosar dom förhoppningsvis City i CL finalen.
Citera
2021-05-15, 21:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Idioter som har mage att kalla sig The Blues. Finns bara ett riktigt The Blues. Rätt åt dom att de förlorade. Köpelag. Men japp det hade varit 1-1 utan denna skit VAR. Förr hade den möjligen gått igenom eller linjedomaren kanske hade flaggat. Men ja då ser man ju det direkt. Det var också en del av spelet att domarna ibland kunde ha fel.
Så är det, finns troligen ingen klubb i världen med så många plastfans som det Chelsea har. Det roliga är dock, att Chelsea-maffian hävdar att de var en storklubb även innan de blev till Chelski.

Men för att vara lite fair, så behövs det alltid pengar för att skapa ett topplag.

Moore familjen investerade tungt i Liverpool på 60-talet, som bidrog starkt till att Liverpool fick alla framgångar som de hade under 70/80-talet. Man United tjänade stora slantar på Sky’s TV-avtal, och Arsenal tjänade stora pengar på sponsoravtalet med JVC (som på den tiden var en gigantisk deal).
Citera
2021-05-15, 21:40
Medlem
ms18s avatar
ha fan hade helt glömt bort att det va FA final. Ingen direkt reklam för det eller att det står mycket om det i media. Kul att Chelsea fick stryk. Nu tappar dom självförtroende och missar europa platser och får stor stryk i CL finalen.
Citera
2021-05-15, 21:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
ha fan hade helt glömt bort att det va FA final. Ingen direkt reklam för det eller att det står mycket om det i media. Kul att Chelsea fick stryk. Nu tappar dom självförtroende och missar europa platser och får stor stryk i CL finalen.
Tänk om Chelsea gör en Leverkusen 2001/02?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in