• 1
  • 2
2021-05-15, 21:26
Medlem
Jag är trött på moderna kvinnor som är feminister, ohygienska, kan inte laga mat, är vänsterextrema osv. Nu tycker jag att vi män ska sexstrejka. Och enda sättet att klara av det är att kastrera oss så att vi inte har någon sexlust och hondjävlar inte kan fresta oss ner i träsket.
Citera
2021-05-15, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pelletspelle
Jag är trött på moderna kvinnor som är feminister, ohygienska, kan inte laga mat, är vänsterextrema osv. Nu tycker jag att vi män ska sexstrejka. Och enda sättet att klara av det är att kastrera oss så att vi inte har någon sexlust och hondjävlar inte kan fresta oss ner i träsket.
Behövs inte för min del, min snopp är helt oknullbar! Det går bara att skratta åt den!
Citera
2021-05-15, 21:28
Eller så kan du bara låta bli att ha sex?
Citera
2021-05-15, 21:28
Bannlyst
Okej, du börjar
Citera
2021-05-15, 21:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Om alla incels skulle tänka som dig så vore världen ett bättre ställe, både för kvinnor och för internetforum!
Citera
2021-05-15, 21:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Vänta litet! Japan är redan på god väg till att få fram riktigt bra sexrobotar! Väldigt naturtrogna, går snart inte att skilja dom åt från en riktig kvinna. Bara att programmera den sedan till att bli som du vill. Vore tråkigt om du då inte hade en sexlust kvar.
Citera
2021-05-15, 21:31
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Haha, så du tänker avstå från att föröka dig...SOM PROTEST? Kan du inte lika gärna skjuta dig i huvet direkt?
Citera
2021-05-15, 21:33
Medlem
Ja, jag undrar vad kvinnorna skulle göra om alla män kastrerade sig eller blev bögar. Då skulle kvinnorna inte längre kunna ha den sexuella makten.
Citera
2021-05-15, 21:34
Medlem
Håller helt med! Varför kan inte kvinnor bara hålla med en, vilja samma saker, borsta tänderna och duscha morgon och kväll. Fram med kniven!
Citera
2021-05-15, 21:36
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:

Annars kan man ju tillämpa disciplin och självkontroll.. Vad som saknas och är anledningen till problemen..

Ts är nog själv vänster, femnist och modern "kvinna"
Citera
2021-05-15, 21:49
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vänta litet! Japan är redan på god väg till att få fram riktigt bra sexrobotar! Väldigt naturtrogna, går snart inte att skilja dom åt från en riktig kvinna. Bara att programmera den sedan till att bli som du vill. Vore tråkigt om du då inte hade en sexlust kvar.

Du är en sann framtidsvisionär Zaedrews.
Citera
2021-05-15, 21:53
Medlem
Varför är alla så förbannade på kvinnorna hela tiden. Fan skit i dem bara då om det inte passar dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in