• 1
  • 2
2021-05-15, 21:55
Medlem
BigFatCones avatar
Om du kastrerar dig och struntar i fruntimmer, så låter jag bli att kastrera mig och fortsätter att strunta i fruntimmer.
Citera
2021-05-15, 21:58
Medlem
När man är i den åldern då sexpartners stinker tant då behöver man inte kastrera sig. Jag hade utställning med Gunnilla S för en tid sedan, fy faen vad hon stank tant, jävla äckel!
Jag låssas dock som ingenting, gäller att va pk!
Citera
2021-05-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelletspelle
Jag är trött på moderna kvinnor som är feminister, ohygienska, kan inte laga mat, är vänsterextrema osv. Nu tycker jag att vi män ska sexstrejka. Och enda sättet att klara av det är att kastrera oss så att vi inte har någon sexlust och hondjävlar inte kan fresta oss ner i träsket.
Är du medveten om de stora hälsoproblem som drabbar de män som kastrerar sig?
Citera
2021-05-15, 22:02
Medlem
Citat:
Jag är trött på moderna kvinnor som är feminister, ohygienska, kan inte laga mat, är vänsterextrema osv. Nu tycker jag att vi män ska sexstrejka. Och enda sättet att klara av det är att kastrera oss så att vi inte har någon sexlust och hondjävlar inte kan fresta oss ner i träsket.

du är som de so drar alla män över en kam när det gäller våld mot kvinnor. bara för att du inte har karaktär nog att säga nej till sex. ynkligt
Citera
2021-05-15, 22:18
Medlem
Larsetts avatar
Dom får ändå inte ett rött öre av mig. Är dom smala och tillmötesgående då ändrar jag attityd men annars kan dom pissa ner sig.
Citera
2021-05-15, 23:14
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Är du medveten om de stora hälsoproblem som drabbar de män som kastrerar sig?
Vilka då?
Citera
2021-05-16, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vilka då?

Låga testosteronnivårer eller om de helt saknas vilket ju är målet vid en kastration (med reservation att en viss mängd testosteron även bildas i binjurarna). Gör att muskelmassan minskar och kroppsfettet ökar, vilket ökar risken för högt blodtryck, depression, högt kolesterol, bukfetma och typ 2-diabetes. Detta kan i förlängningen leda till hjärt- och kärlsjukdomar och stroke.
Detta är vad man vet idag, man forskar en hel del på detta. Det är inte endast könsdriften som styrs av testosteron, den har många tydligen fler funktioner i mannens kropp. Det brukar aldrig sluta bra om man manipulerar en funktion som naturen finslipat under årmiljoner.
Det finns sällan enkla lösningar på komplicerade samhällsproblem. Effekten blir att vården får ta hand om ett antal överviktiga, deprimerade, diabetessjuka män med stor risk för hjärtbesvär.
Citera
2021-05-16, 05:51
Medlem
Citat:
Och det är därför jag är tillsammans med en transkvinna. Alla fördelarna med en kvinna men inga av nackdelarna
Citera
2021-05-16, 05:54
Medlem
Citat:
Hahaha...DO IT!
Citera
2021-05-16, 07:13
Medlem
patajavels avatar
Alla som känner för det borde få kastrera sig gratis tycker Jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto