Citat:
Har svarats på i tråden dussintals gånger. Jag kan förklara närmare för dig.
Europa är överbefolkat av muslimer av inga andra skäl än deras beslut i tusentals år.
Ständigt krig med varandra och inbördeskrig. Finns ju det där sunni och shia och sånt du vet?
Folk som påstår att lilla Israel står bakom all skit som händer i mellanöstern ger dom på tok för mycket credd. Självklart är dom involverade och påverkar överallt, precis som alla andra länder med makt i sina regioner.
Men medans resten av världen har slutat med dessa religösa krig och "döda orena" så har dom fastnat där. Muslimerna. Precis som dom fastnat i utvecklingen av Allt annat.
Dom halshugger varandra öppet på gator. Dom slänger ner homosexualla från tak i skrivande stund.
Dom slänger sina Döttrar från balkonger för hon pratat med fel person.
Vill du jag skall fortsätta?
DÄR har du problemet och anledningen till att dom lever i misär och sedan flyr till hatade väst.
Och sänker levnadsstandarden även här.
Jag märker tydligt att du fångat mycket av din information på youtube och andra medier som sprider judepropaganda om att det minsann är dom som skapat Isis och allt annat otäckt.
Kom ihåg att dessa kanaler som sprider denna dynga är Politiskt uppsatt från Ryssland, Kina, Iran osv.
Allt för att splittra oss i Väst. För att försvaga oss. Det har du väl förstått vi detta laget?
Ni som säger att Israel vill splittra väst och försvaga med "hbtq invandring kriminalitet" osv är ju helt tappade och säger emot er själva.
Ena stunden så klarar sig Israel enbart pga Väst och hade gått under utan starkt stöd, andra stunden så är det Israel som försvagar sina allierade som håller dom "vid liv"?
PÅ tok för mycket youtubefakta i tråden och förvirrade medborgare.
Märks tydligt att dom lyckats splittra oss kines och ryssjävlarna.