2021-05-15, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag tror du ska försöka låta bli analyser när du inte ens förstår det jag försöker säga.

En fråga: varför tror du att vi i Europa och Sverige har haft sådana flyktingströmmar de senaste decennierna?

Har svarats på i tråden dussintals gånger. Jag kan förklara närmare för dig.

Europa är överbefolkat av muslimer av inga andra skäl än deras beslut i tusentals år.
Ständigt krig med varandra och inbördeskrig. Finns ju det där sunni och shia och sånt du vet?

Folk som påstår att lilla Israel står bakom all skit som händer i mellanöstern ger dom på tok för mycket credd. Självklart är dom involverade och påverkar överallt, precis som alla andra länder med makt i sina regioner.

Men medans resten av världen har slutat med dessa religösa krig och "döda orena" så har dom fastnat där. Muslimerna. Precis som dom fastnat i utvecklingen av Allt annat.

Dom halshugger varandra öppet på gator. Dom slänger ner homosexualla från tak i skrivande stund.
Dom slänger sina Döttrar från balkonger för hon pratat med fel person.
Vill du jag skall fortsätta?

DÄR har du problemet och anledningen till att dom lever i misär och sedan flyr till hatade väst.
Och sänker levnadsstandarden även här.

Jag märker tydligt att du fångat mycket av din information på youtube och andra medier som sprider judepropaganda om att det minsann är dom som skapat Isis och allt annat otäckt.
Kom ihåg att dessa kanaler som sprider denna dynga är Politiskt uppsatt från Ryssland, Kina, Iran osv.

Allt för att splittra oss i Väst. För att försvaga oss. Det har du väl förstått vi detta laget?
Ni som säger att Israel vill splittra väst och försvaga med "hbtq invandring kriminalitet" osv är ju helt tappade och säger emot er själva.

Ena stunden så klarar sig Israel enbart pga Väst och hade gått under utan starkt stöd, andra stunden så är det Israel som försvagar sina allierade som håller dom "vid liv"?

PÅ tok för mycket youtubefakta i tråden och förvirrade medborgare.
Märks tydligt att dom lyckats splittra oss kines och ryssjävlarna.
Citera
2021-05-15, 20:48
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Den här listan lär bli längre:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Palestinian_rocket_attacks_on_Israel_in_20 21
Citera
2021-05-15, 20:49
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Har du någon misstanke om hur denna fight startade?

Jag menar dom har ju stått där med kameran ett tag.. Ändock verkar den vara rejält klippt.
Nej, jag har ingen aning men vi vet ju vem som är skurk.

Jag tror bestämt att det inte är fejk. Varför riskera att tappa trovärdighet när sociala medier är överfulla med IDf's fega och smutsiga beteende. Det är dock förstås liverrapport så man får ta det för vad det är.
Citera
2021-05-15, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Av samma anledning som att du sitter här i tråden och krigar snarare än att du åker till konfliktzonen och hjälper till, trots att Sverige har gett dig allt.

Oj vad grym du var nu. Synd bara att du inte förstått varför jag engagerar mig här och skriver.
Jag skiter i både Judar och Muslimer. Ser det objektivt.

Däremot "krigar" jag här för jag vill folk som arbetet, till synes svenskar, som blivit manipulerade av köpta youtubekanaler och annat, skall förstå vilka det är som försvagar vårat land i dagsläget.

Där vi bor och lever. Och det är definitivt inte judarna.
Citera
2021-05-15, 20:50
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
läser dina texter och inte en ggn har du kallat palestinierna barnmördare...du vet väl att ett barn dog i Israel med...men det räknas inte eller hur?

och för de stackars barnen i Gaza.... det är Hamas som dödar de

Inga missiler, inga flyganfall
För mig personligen kvittar det om barnet är jude eller palestinier. Det är lika hemskt.
Citera
2021-05-15, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Nej, jag har ingen aning men vi vet ju vem som är skurk.

Jaha ja. Själv så har ju jag en ganska så enkel teori.

Det du länkar till ser lite ut som att det är en väggspärr där, o att man möjligtvis söker efter sprängämnen och terrorister.

Sen ville inte kvinnan gå ut ur bilen, utan beslutade sig för att lägga sig på rygg o börja sparka henne i ansiktet i stället.

Varav hon nog blev sårad och arg, o slog några slag tillbaks.

Det låter väl lite mer rimligt än det du skrev innan här eller?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
För mig personligen kvittar det om barnet är jude eller palestinier. Det är lika hemskt.

Varför har du då inte fördömt en enda raket?
Varför har du inte skrivit något om barnen i Israel som har dödats av raketer denna vända?
Om det är lika hemskt? Ni är så genomskinliga.
Citera
Medlem
bl1nks avatar
Spelsajten IGN har börjat samla in pengar till Palestina: https://www.ign.com/articles/how-to-help-palestine

https://twitter.com/IGN/status/1393363274436157441

Citat:
Palestinian civilians are currently suffering in great numbers in Jerusalem, Gaza, and the West Bank - here are some great organizations you can donate to in order to help those in need. https://bit.ly/3bshkJC

edit: FLAGGAN BREDVID LOGGAN.
https://pbs.twimg.com/media/E1aU7jFVkAAWQqk?format=jpg
Senast redigerad av bl1nk 2021-05-15 kl. 20:56.
Citera
2021-05-15, 20:54
Avslutad
Istället har du hakat på mussetrenden med "breaking" och lägga upp första bästa info du får om någon attack från Judarna. Inte ett ord om motsidans terrorism och attacker mot civila.
Senast redigerad av vetingeteller 2021-05-15 kl. 20:59.
Citera
2021-05-15, 20:55
Avslutad
dubbel
Citera
2021-05-15, 21:04
Medlem
Giant Squids avatar
Det var någon som undrade över stormningen av Al -Aqsa mosken. Det finns en liten sammanställning i en mkt, läsvärd artikel i Counterpunch utav judinnan Alice Rothchild, samtidigt lite mer bakgrund till vräkningsdramat i Sheikh Jarrar.
En del vidarelänkar finns i texten till mkt, bra artiklar i New York Times för mera läsning.
Dock så kan man bara gå in max en gång per länk till NYT, sen krävs prenumeration.

The Nakba Continues
https://www.counterpunch.org/?p=135812
Citera
2021-05-15, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
https://twitter.com/COUPSURE/status/1393631231351443460?s=20

Pansarvagnar påväg mot fronten hos Azerbadjan, alla vill in i matchen nu och sparka/spotta/skratta åt den liggandes terroristen (juden)?

Sputnik Armenia has confirmed that a column of additional Russian forces is en route to the crisis area in Syunik. Video filmed in Vayots Dzor province.

Trollar du eller är du hjärndöd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in