2021-05-15, 20:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
eller så vill dem inteatt exakt alla som följer bb ska veta om simon/familjens problem syrran nämnde ju i liven att "det vara bara för några år sen jag och simon blev riktig tajta" han snackar ju altid om sina styvföraldrar så obviously har det funnits problem inom fmailjen
Ja, Simon sa ju också att dert var syrran Matilda (då 17 år) som tog hand om allt när han och mamman mådde dåligt i ett års tid.
Avstängd
fattigaste låten. usch
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Trodde inte jag heller för en två veckor sedan men alltid över 30% i alla omröstningar och lägg där till kanske 60-70% av dom som röstar på Madde nu så har vi Emelie med kanske 40-45% i finalen, den är mycket svår att slå. Simon vinner i alla fall aldrig över Emelie om hans vänner fortsätter vara kvar och Emelies åker.

fast om jag minns rätt så låg väl inte lennie/jassa speciellt högt i liknandne omröstningar förra året ändå bleb dem 2 och 3
2021-05-15, 20:58
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Tror inte han behöver hjälp bara orolig vad som skall hända efter BB, nervös inför slut och kanske ha det lite jobbigare att vara instängd med dessa människor i huset. I min bok är det mer normalt att under 100 dagar vara arg, ledsen och uttråkad än att egentligen inte visa något alls. Visa är som robotar där inne, noll känsloregister. Det skulle jag vara mer orolig för. Fan, jag hade klart Nardos i 7 dagar sedan hade det blivit en full verbal konfrontation.
Han är alkoholist. Minst gränsalkoholist. Klart som fan han behöver hjälp.
2021-05-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, Simon sa ju också att dert var syrran Matilda (då 17 år) som tog hand om allt när han och mamman mådde dåligt i ett års tid.

precis och simon tar till alkoholen för att slippa ta tag i skiten vad han nu varit med om det kommer ju dock inte hålla i längen
2021-05-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
En fråga. Har du varit mobbad som barn eftersom du är så hatisk? Du känner ingen av människorna i huset . Du kommer aldrig att få lära känna nån av dom . Ditt hat är inte sunt överhuvudtaget

Hahaha varför skulle jag vilja hänga med dom? Nej jag hatar Nardos pga hennes vidriga personlighet! That's all!
2021-05-15, 21:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Hahaha varför skulle jag vilja hänga med dom? Nej jag hatar Nardos pga hennes vidriga personlighet! That's all!
Samma här. Hatar negerbollen.
2021-05-15, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
För det ska hon INTE!

Jodu Karoline det ska hon visst.
2021-05-15, 21:01
Avstängd
Jag tror jag vet andledningen till varför alkis simon grinar, att han inte vinner millen och hur han ska ha råd med sin alkohol
2021-05-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jodu Karoline det ska hon visst.

Kommer tyvärr aldrig ske🤣
2021-05-15, 21:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Då har vi totalt motsatta åsikter.
Att supa upp en miljon kontra köpa en lägenhet för den? Bara en loser kan resonera som du
Men visst, du har självklart rätt till din åsikt.
Vadå är du efterbliven eller?
Varför skulle du "må dåligt" om Simon festade upp pengarna?

Och varför skulle nån som inte bryr sig ett jävla skvatt om vad i helvete som händer med vinstsumman i en totalt värdelös dokusåpa, vara en loser?

Är ju snarare du isåfall, som överhuvudtaget har tid att bry dig om såna jävla petitesser.
Patetiska sopa.
2021-05-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han är alkoholist. Minst gränsalkoholist. Klart som fan han behöver hjälp.

>>Hade han varit konstaterad alkoholist så hade BB läkaren och Nalle Puh redan skickat hem honom.

Men för riskbruk så skall alla vara under luppen

"Du som är man dricker mer än 14 standardglas per vecka. Du som är kvinna dricker mer än 9 standardglas i vecka. Du som är man dricker mer än 4 standardglas vid ett och samma tillfälle. Du som är kvinna dricker mer än 3 standardglas vid ett och samma tillfälle."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in