2021-05-15, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Japp, och hon har talat gott om Flashback.
Dessutom verkar hon inte vara någon PK-ist.

Plus på plus bara ++++ men framförallt kommer det reta röven av Nardos, Pedram
& Adrian om Emelie tar sig långt!
2021-05-15, 20:50
Avstängd
Tanjaludret ska alltid vara uppe i arslet på allt å alla. störd människa
2021-05-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det vet TV4 och det är anledningen till att det är 4 i final istället för 3.

De vill fuska Madde till final med någon smart omröstning.

Jag minns inte hur det var ifjol, kommer du ihåg när man fick börja rösta på den som man ville skulle lämna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skrivit när? Nu?

hörde inte allt bara han nämnde sin styvmorsa och nåt om att kamma tills sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag kanske uttryckte mig luddigt.
Det är Simons eget beteende, och framför allt alkoholfokusering den senaste tiden som fått mig att tänka om.
Fyllekompisen i liven var s a s spiken i kistan. Jag kunde se framför mig hur Simon och polarna sitter och "festar" dvs super bort en miljon på mindre än ett år. Med risk för hälsa och t o m liv. Det är ingen välgärning att ge honom pengarna när han är som han är. Det enda han tycker är roligt är att supa

Jag såg oxå den liven och fick intrycket att just den kompisen kanske bidrar till den där alkoholkonsumtionen han verkar ha, tycker inte han verkade vara en skön vän av det lilla man fick se av han iof, kan ha helt fel men🤪
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Emelie spräckte Peddots ballong under kärleksveckan så han ljög om att han bara var sur över det den veckan. Om Peddot nu nominerade Emelie under magikerveckan med motiveringen att hon spräckte hans ballong så ljög han under Honesty.

Ja han blåljög och alla bara gapar och sväljer hans bullshit!

Han sa att eftersom Emelie spräckte eller tog hans ballong så ville han inte riskera att hon gör något sånt igen och underförstått payback då han fortsätter att specifikt dra upp den där jävla ballongen som motiv.

Tittarna har ju upplevt att Pedram tog det jävligt personligt och hur han blockat Emelie pga det!
2021-05-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Plus på plus bara ++++ men framförallt kommer det reta röven av Nardos, Pedram
& Adrian om Emelie tar sig långt!

Bland annat därför hon ska vinna hela skiten!
2021-05-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Jag såg oxå den liven och fick intrycket att just den kompisen kanske bidrar till den där alkoholkonsumtionen han verkar ha, tycker inte han verkade vara en skön vän av det lilla man fick se av han iof, kan ha helt fel men🤪

sa han dessutom inte att dem varit polare eller nåt liknadne? är 100 på det vet att liven är sparad ska kolla upp det vid tid
2021-05-15, 20:54
Medlem
Citat:

helvete heller
2021-05-15, 20:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Nej det stämmer inte. Det är en myt. Ny forskning säger att Européer härstammar från en plats som ligger någonstans vad vi idag kallar Ukraina/Ryssland.
Fast deras/allas förfäder kommer ju ursprungligen från Afrika.
Vilket ju är ganska obegripligt när man ser hur handlingsförlamad tex Nardos är.
2021-05-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Ormelie kan aldrig slå ut Simpa eller Tanja TråkMadde är osynlig och ryker när som helst oavsett. Så kan hon fortsätta älta Adrian... AD hade förövrigt lagt ut på sin instastory rösta kvar "min broder Peddi och min Maddish"

Ingen som har printscreen innan han ändrade om texten om Maddish?

Låter som han kommer ge henne en chans ändå

Trodde inte jag heller för en två veckor sedan men alltid över 30% i alla omröstningar och lägg där till kanske 60-70% av dom som röstar på Madde nu så har vi Emelie med kanske 40-45% i finalen, den är mycket svår att slå. Simon vinner i alla fall aldrig över Emelie om hans vänner fortsätter vara kvar och Emelies åker.
2021-05-15, 20:56
Medlem
Citat:

För det ska hon INTE!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in