Citat:
Ursprungligen postat av
IknewIT
Jämför hur olika personer hanterar tittarfrågorna.
Madde mådde skit i flera dagar för att en fråga påstod att hon sagt några fula ord (vilket inte ens var sant). Storgrät i bikten, försökte prata med de andra deltagarna och be om ursäkt mm. Ta ansvar.
Pedram svarade bara "det där är inte sant" på flera av frågorna, och vägrar ens lista vilka han vill sitta i final med. Vatten av en gås. Han har glidit på sina smygpakter nästan hela vägen till final.
Hur någon kan tycka han är värdigaste finalisten av de två övergår mitt förstånd.
Madde har en ryggrad och ett väl fungerande samvete och det är det som gör att hon är så speciellt för det är ingen självklarhet hos människor i den här ruttna världen vi lever i! Därför tycker jag att sånt ska uppmuntras istället för att rösta kvar en lögnare, hycklare och bedragare som bara iskallt nekar till allt!
Borde inte vara ett svårt val och jag kan inte begripa hur folk kan se Pedram som välförtjänt att ens gå vidare i detta då han sitter och säger "fuck that" eller vafan han sa när frågan kring varför han inte kan brösta uppdrag istället för att whina med allt? Kameror och ljud är på 24/7 men ändå har tittarna fel enligt honom, hur han ses ur deras perspektiv?