2021-05-14, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Ja, folk undrar varför judar har fördrivits ifrån överallt. Smutsiga barnmördare som glädjer sig över detta.

https://twitter.com/Lowkey0nline/status/1393300067696594946?s=20

Och vad gör hamasbabbas om dom får tag i en Jude och dödar honom?
Sluta försöka få sympatier. Ingen bryr sig om er längre.
Nazister har börja hata er mer än judarna, som flera skrivit i tråden. Inser du hur långt det gått då?

Hamas försöker massmörda Judar men misslyckas totalt.
Bara för att en part är kraftigt överlägsen, trots omringad av fiender ,så gör det inte den parten till boven.
Citera
2021-05-14, 22:36
Medlem
PrecisionsTekniken som Israel använder för att undvika civila döda är helt sinnesjukt imponerande. De kan bokstavligen träffa måltavla igenom en ruta, så precis är tekniken.
Citera
2021-05-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Massiva protester på Jordan - Palestina gränsen också, hela M.Ö vill köra ut juden i havet, fyfan vad ni måste gråta

Tvärtom? Ju hårdare Israel pressas från olika håll desto mer rättfärdigat blir deras svar.

Vill det sig riktigt illa så blir det en god orsak för USA att ta itu med Iran som är något av en finansiär åt jihadistgrupperingarna som vill förgöra Israel.

Vissa verkar tro att bara för att Islamister, kommunister och nazister gnäller i kör, så kommer Israel backa. Det finns en anledning till varför ni inte styr världen.
Citera
2021-05-14, 22:37
Medlem
slashxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Ja, folk undrar varför judar har fördrivits ifrån överallt. Smutsiga barnmördare som glädjer sig över detta.

https://twitter.com/Lowkey0nline/status/1393300067696594946?s=20
"Leaked video"
Jaha, och var har den läckt ifrån? Ingen bakgrundsinfo såsom när var hur.
Citera
2021-05-14, 22:37
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JDH
Tarek90, nej men su får gärna utveckla det du skrev för ditt inlägg var extremt outvecklat. Var gick dem in hur kunde dem komma in vad har dem med sig in osv +källor
Otydligt?

Jag sa att jag fick höra det från en islamisk sida! för jag ifrågasatte deras inlägg om detta så fick jag som svar att turkisk militär är i Palistina för att bidra med vapen mer än så vet jag inte!

Tror ej detta skulle vara transparent om vilka vapen eller hur om de vill göra detta dolt!
Citera
2021-05-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oasble
Värt att nämna att Israels militärbudget är 21 biljoner dollar per år. 50-80k är inget för 🇮🇱
Kanske någon som tycker det är intressant. Jag tyckte det iaf det o tyckte det var högt. Nej självklart inte i den totala militära budgeten! Men självklart mycket pengar om det är för "ingenting". Hade det kostat ingenting hade kriget förmodligen blivit mer utdraget
Citera
2021-05-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDH
Kanske någon som tycker det är intressant. Jag tyckte det iaf det o tyckte det var högt. Nej självklart inte i den totala militära budgeten! Men självklart mycket pengar om det är för "ingenting". Hade det kostat ingenting hade kriget förmodligen blivit mer utdraget
Jo. Men IDF använder en lite mer tekniskt avancerad teknik jämfört med Hamas, således måste man väga in det när man pratar om kostnaden för en missil. Stor skillnad på ett högteknologiskt, precisionsbaserat system jämfört med hemmagjorda skitmissiler som man inte kan styra.
Citera
2021-05-14, 22:44
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Fanns åtminstone tre stycken som Israel satte upp när de var ockupanter. Gissningsvis är väl allihop sönderbombade ikväll om inte annat.
Vad pratar du om nu ? det har ju inget att göra med det reningsverk i norra Gaza som sprängdes i bitar under förra Gazaattacken. Det som mitt inlägg om simskolorna handlade om.
Instant karma gjorde att stränderna i Ashkelon och Sderot fylldes med bajs från Gaza.
Citera
2021-05-14, 22:45
Medlem
tarek90s avatar
https://youtu.be/Wkdl-f8WK4k Man kan följa händelserna live för de som ej vet!

https://youtu.be/Wkdl-f8WK4k
Citera
Medlem
Judar har bränt ner butiker tillhörande araber.
https://t.me/israel_wc/3696
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oasble
Värt att nämna att Israels militärbudget är 21 biljoner dollar per år. 50-80k är inget för 🇮🇱

Värt även att nämna är att de tycks ha ett h-lvets stort lager utav "iron-dome" missiler !

Har ju varit snack om att de skjuter iväg 2, för varje Hamas-raket som dras iväg. Det i sin tur.., när Hamas för några dagar sedan drog iväg sina massiva volleys för att överbelasta "iron-dome" inte fick så mycket utdelning för det..

Visste Israel om att det skulle ske, så att de var förbereda ?

(Har varit in på tanken att Israel har infiltrerat Hamas, och min känsla för det har bara blivit förstärkt under denna "utblåsning".. )
Citera
2021-05-14, 22:47
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Tror att du kan överge tanken oavsett. Israelerna hade inte låtit något passera gränsen obemärkt sådär i dagsläget.

De har ju flyg eller via vatten vad är det svåra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in