2021-05-14, 22:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vem är Lill Vickan?
Det är något som sitter fast i Zingos skalle. Omöjligt att få loss.
2021-05-14, 22:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Sant. Men tänk på att inga Peddofans röstar på Simon i en final. Tror däremot många hade röstat på Emelie/Madde ist för Simon i en final.
Hm, nu har jag hellre kvar Peddot en vecka till än Emelie men alltså....Peddofans, finns det ens såna?
2021-05-14, 22:21
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Lyssna inte på mammisar som reggat sig för en dag sedan, de skiter fullständigt i Peddot och tar varje chans de får att trycka ner Madde. Självklart ska Peddot ut när chansen nu ges, precis som Mössan förra veckan. Inte fan lyssnade vi på Nardossekten då så varför skulle vi lyssna på Emeliesekten nu?
Peddot kommer ta det hårdast att åka ut precis innan finalveckan, säger sig självt.
Ja man får verkligen hoppas att det inte bara är vi som följt liven som sett hur peddi betett sig. Han ska hem...han längtar säkert att hänga med mössan så då kan de ju se finalen ihop och tjura till
2021-05-14, 22:21
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Det borde dom bli! Om jag varit upphovsman hade jag varit råförbannad och suttit och slipat min yxa vid det här laget.
Fyran kan hålla sig till sina mesprogram som "Let`s dance", "Idol" och liknande skit.

MVH/Gnomegirl.

Jag har frågat detta innan. Någon som vet.
Är ju Banijay/meter som producerar BB för tv4. Vad jag tyckte mig läsa sist var att det var Banijay som hade rättigheterna till BB i sverige och då har tv4 köpt rätten att sända det i sverige av dom...
Men huvudrättigheterna har väl det holländska bolaget. Och DOM borde få veta hur tv4 förstör och sänder deras koncept.
massa cencur, inga riktiga bb dagliga avsnitt utan studioavsnitt med korta glimtar från huset.
Sen lägger dom till "bara huset" när tittarna klagar på upplägget. Men det är ju exakt samma som dagliga avsnitten bara utan studiopratet... helt meningslöst.
veckofinalerna interagerar bara med huset få minuter sammanlagt o alltid samma sak samma frågor.
Dom utröstade stressas ut o man får ingen DIREKT intervjuv med dom utan tv4 sänder den redigerade versionen dagen efter. Kolla på ex Adrians intervjuv den var sönderredigerad och tillrättalagd.
Dom fattar fattar inte att det riktiga BB är 24/ live & INTE dags avsnitten.
dagsavsnitten är bara tävlingar o fest. Man får inte lära känna deltagarna och se små sekvenser som SKULLE varit med som alla talar om i huset o räknar med är med...
O detta året sket dom i att producera själva o lät deltagarna göra allt jobb åt dom mycket. Dom gör egna tävlingar hela tiden....
2021-05-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hm, nu har jag hellre kvar Peddot en vecka till än Emelie men alltså....Peddofans, finns det såna?

Har absolut inget emot Pedram, har inte haft. Han är inte så underhållande men förstår inte allt hat han får.

Jag kommer rösta kvar honom.
2021-05-14, 22:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Inget svårt val då Pedram skulle rykt för längesen och det är det enda rätta och Madde förtjänar att vara kvar då hon inte betett sig som ett as. Det är den stora skillnaden mellan dessa två. Hon respekterar sina vänner, hon har bröstat att bli nominerad och att hänga löst gång på gång utan att göra ett helvete för alla andra och sprida dålig energi!

Madde ska räddas då det är det enda moraliskt rätta!!

Håller helt med.. det är för sent in i spelet för att stödrösta å andras räkning nu. Ut med Peddot.. Rädda Madde
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hm, nu har jag hellre kvar Peddot en vecka till än Emelie men alltså....Peddofans, finns det såna?
Jadå. Få människor har så många brorschor och syrror som knogjärnsmannen. Mössan är också bror med peddot nu och familjen växer så det knakar.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Glöm inte dom efterblivna dårarna i det avskyvärda "mask singer", som borde göras om till en flytande sörja som bara fick används som kräkmedel i T-röd.

Har aldrig sett skiten och kommer aldrig att göra. Jag totalbojkottar fyran förutom BB, och när detta är över blir det skönt att slippa deras PK-ism. Till och med SVT är mer uthärdligt än fyran, de har ju åtminstone inte reklamavbrott var tionde minut.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-14, 22:25
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja man får verkligen hoppas att det inte bara är vi som följt liven som sett hur peddi betett sig. Han ska hem...han längtar säkert att hänga med mössan så då kan de ju se finalen ihop och tjura till
Kan han sedan ta emot frun judith o lillasyrran nardos o sin bror Simon 😜
2021-05-14, 22:26
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Kan han sedan ta emot frun judith o lillasyrran nardos o sin bror Simon 😜
Haha exakt 👊😏
2021-05-14, 22:26
Medlem
Var är Nardos? Inte sett henne på länge nu.
2021-05-14, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Kommer nog ge Madde mina röster, sitter väldigt långt inne att rösta kvar antingen Emelie eller Pedram, oavsett stödröstning eller ej.

BRA! hon kommer behöva varenda röst hon får nu när folk har gått ihop för att få kvar pedram!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in