2021-05-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skulle ALDRIG att lägga en röst för att rädda Lill Vickan oavsett vem hon sitter mot, ALDRIG!
Hon är en av de hemskaste, falskaste, drygaste, tråkigaste, suraste m.m person som varit med i BB någonsin!! Fyfan för såna personer!

Vem är Lill Vickan?
2021-05-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Så ni anser att Emelie har fler fans än Madde? Jag tror tvärtom, jag röstar på Emelie för nu är det pedroz som ska ut..
Emelie har helt klart mer fans än Madde! Det är nog ingen risk att Emelie åker utan de står mellan Madde och Pedram. Vill man ha ut Pedram, rösta på Madde!!
2021-05-14, 22:11
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Madde måste räddas annars får vi stå ut med Pedram en vecka till och han ska bara ut för han förtjänar inte att vara kvar. Ja Madde kanske är för lugn för många men hon har klarat så mycket mer, stått ut med att hänga löst flera gånger utan att ta det personligt. Madde ska vara kvar och jag kommer att ge henne alla mina röster!

Vi kan inte ta för givet att Madde har tillräckligt med stöd då Tess,Steph och AD och andra nu försöker fixa stödröster till honom. Så vi måste backa upp Madde nu.
Jag är med dig i detta 🙌 Hon får lätt alla mina röster också. Gillar hennes bubbliga fnissande och att hon ser alla och alltid skulle peppa och ställa upp för vem som än behövde det, även om de just sagt att de nominerat henne. Sen är hon ju så cool och magiskt vacker att se på.
Jag skulle vilja ge henne en plats i finalen så hon förstår hur bra hon är! 🏆
2021-05-14, 22:12
Medlem
Lyssna inte på mammisar som reggat sig för en dag sedan, de skiter fullständigt i Peddot och tar varje chans de får att trycka ner Madde. Självklart ska Peddot ut när chansen nu ges, precis som Mössan förra veckan. Inte fan lyssnade vi på Nardossekten då så varför skulle vi lyssna på Emeliesekten nu?
Peddot kommer ta det hårdast att åka ut precis innan finalveckan, säger sig självt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Det borde dom bli! Om jag varit upphovsman hade jag varit råförbannad och suttit och slipat min yxa vid det här laget.
Fyran kan hålla sig till sina mesprogram som "Let`s dance", "Idol" och liknande skit.

MVH/Gnomegirl.
Glöm inte dom efterblivna dårarna i det avskyvärda "mask singer", som borde göras om till en flytande sörja som bara fick används som kräkmedel i T-röd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Så ni anser att Emelie har fler fans än Madde? Jag tror tvärtom, jag röstar på Emelie för nu är det pedroz som ska ut..

Det är nog väldigt 50/50 mellan dom skulle jag säga. Dagsformen avgör som man säger i Fotboll
2021-05-14, 22:14
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Det borde dom bli! Om jag varit upphovsman hade jag varit råförbannad och suttit och slipat min yxa vid det här laget.
Fyran kan hålla sig till sina mesprogram som "Let`s dance", "Idol" och liknande skit.

MVH/Gnomegirl.
Absolut 👍dom kommer inte få göra BB mer !
2021-05-14, 22:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vem är Lill Vickan?
Har du ju frågat massor av ggr och fått svar av andra. Är du senil? Troligtvis, synd tycker jag.
Simon eller Tanja vinner BB.😀
2021-05-14, 22:15
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
När tittar du då? På morgonen?
Ja 8-10 när dom sover. När tittar du?
2021-05-14, 22:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Dagens avsnitt.
Inte ett ljud om Simons opassande beteende och tillsägningar från produktionen.
Inte ett ljud om att han har alkoholförbud för han inte kan hantera det.
Inte ett ljud om hur han betedde sig igår pga det förbudet.

Också, Nardos har aldrig varit min favorit, även om hon ibland kan vara lite underhållande och ibland har visat tendenser till att faktiskt ta till sig och lära av de andra i huset.
Men de senaste dagarna har hon varit i princip outhärdlig. 100% egenfokus, och ett konstant jäkla skrikande rakt ut. Hon har tagit ett stort kliv bakåt sista tiden.
Absolut! Och det stora klivet bakåt började för exakt tre månader sen.
2021-05-14, 22:16
Medlem
basiss avatar
Kommer nog ge Madde mina röster, sitter väldigt långt inne att rösta kvar antingen Emelie eller Pedram, oavsett stödröstning eller ej.
2021-05-14, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram ska UT på Måndag.. fattar inte folk som stödröstar på honom för att få ut Emelie.. Det är idioti. Emelie kommer ALDRIG åka mot Pedram ändå med tanke på hennes stora stöd. Den som riskerar att åka är isåfall Madde. Vem vill man helst ha kvar i final? Söta Madde eller svartblicks-Gudfadern 2.0?

Rösta inte som får. Rösta på Madde eller Emelie så Peddot ÄNTLIGEN får åka ut ur huset!

Sant. Men tänk på att inga Peddofans röstar på Simon i en final. Tror däremot många hade röstat på Emelie/Madde ist för Simon i en final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in