2021-05-14, 21:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Varken folk bakom castingen eller produktionen har tänkt denna säsong 👎

Nej de har varit blindfolded och burit hörselkåpor från början!
2021-05-14, 21:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag håller med! Det är skitbra! Men det är också fredag kväll o produktionen skulle nog föredra om de höll igång lite längre o det är mindre troligt när de inte får in alkohol!
Menade att jag tror att de skulle ha fått in alkohol om det inte var för Simons förbud..

Jag tycker att de som är kvar är mycket roligare i nyktert tillstånd... det spelar ingen roll hur mycket alkohol de får in. Festen är mer avslagen än när de chillar utan alkohol ändå. Sen kanske det är för Simon det kan hända.. Tycker dock att alkoholinskickandet har varit helt sjukt denna säsong. De har väl gjort alla till alkisar nu eftersom de fått dricka varje kväll nästan.
Hoppas de inte får alkohol till finalkvällen nu
Medlem
Men Gud Pedram tyst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Exakt så! Jävligt dåligt av TV4! Allt för att få lite nya tittare! Men man får absolut inte klaga på Nardos! Dom fattade ju att folk skulle bli upprörda på henne! Riktigt dåligt castat! Vill inte bli upprörd nör jag ser BB, jag vill blir underhållen! Där har TV4 helt misslyckats!
Vem vet, kanske har tusentals av hennes följare på något sätt fått tag på ett kreditkort och lyckats fixa ett cmore abonemang. Jag tvivlar...
2021-05-14, 21:25
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram ska UT på Måndag.. fattar inte folk som stödröstar på honom för att få ut Emelie.. Det är idioti. Emelie kommer ALDRIG åka mot Pedram ändå med tanke på hennes stora stöd. Den som riskerar att åka är isåfall Madde. Vem vill man helst ha kvar i final? Söta Madde eller svartblicks-Gudfadern 2.0?

Rösta inte som får. Rösta på Madde eller Emelie så Peddot ÄNTLIGEN får åka ut ur huset!

Inget svårt val då Pedram skulle rykt för längesen och det är det enda rätta och Madde förtjänar att vara kvar då hon inte betett sig som ett as. Det är den stora skillnaden mellan dessa två. Hon respekterar sina vänner, hon har bröstat att bli nominerad och att hänga löst gång på gång utan att göra ett helvete för alla andra och sprida dålig energi!

Madde ska räddas då det är det enda moraliskt rätta!!
2021-05-14, 21:27
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag håller med! Det är skitbra! Men det är också fredag kväll o produktionen skulle nog föredra om de höll igång lite längre o det är mindre troligt när de inte får in alkohol!
Menade att jag tror att de skulle ha fått in alkohol om det inte var för Simons förbud..
Har dom gjort nåt i år liknande Sami o några till gjorde?Fan vad dom kom på saker själva styltor. lådbil (tog ramen från Springband soffa o bord utegården fågelholkar Fia med knuff flertalet )inte undra på Sami vann han hade inte tummen mitt i hand o var påhittig som fan .Ne fan bortskämda o alkohol har dom fått .förstår att detta är det sista 4 gör
Senast redigerad av Conny63 2021-05-14 kl. 21:31.
2021-05-14, 21:30
Medlem
Som Simons syrra fick tillrättavisa hans polare i liven igår, när han råka kläcka ur sig att det typ va rena rama rehab i huset för Simon om man gemför me hur han vanligtvis dricker. Syrran: fast han är ju inte alkoholist!
2021-05-14, 21:33
Medlem
Citat:
Pedram ska UT på Måndag.. fattar inte folk som stödröstar på honom för att få ut Emelie.. Det är idioti. Emelie kommer ALDRIG åka mot Pedram ändå med tanke på hennes stora stöd. Den som riskerar att åka är isåfall Madde. Vem vill man helst ha kvar i final? Söta Madde eller svartblicks-Gudfadern 2.0?

Rösta inte som får. Rösta på Madde eller Emelie så Peddot ÄNTLIGEN får åka ut ur huset!

Jag är kluven. Pedram är main goal. Men jag gillar Madde mindre och mindre. Inte ens syster och bästa vän kunde rädda upp besattheten. Tjejen behöver en kram och nära kära. Plus fatta Peddots min att ta sig till finalveckan för att ska ut.... guld!
Medlem
Citat:
Har dom gjort nåt i år liknande Sami o några till gjorde?Fan vad dom kom på saker själva styltor. lådbil (tog ramen från Springband soffa o bord utegården fågelholkar Fia med knuff flertalet )inte undra på Sami vann han hade inte tummen mitt i hand o var påhittig som fan .Ne fan bortskämda o alkohol har dom fått .förstår att detta är det sista 4 gör

Nej..Maffia o putta burk på köksbänken har varit det mest påhittiga de har gjort denna säsong.
Tyvärr är årets clown en mentalt instabil alkis som däckar senast kl. 23 o därför så behöver de pumpa övriga med sprit i hopp om att något spännande ska hända! 🤔
Medlem
Conny63s avatar
Citat:

+1 Emelie har stort stöd lägger röster på Madde
2021-05-14, 21:36
Medlem
Citat:
+1 Emelie har stort stöd lägger röster på Madde

Vill du ha Emelie kvar rösta på Emelie! Såna som du (stödröstare) fuckar systemet. Om alla tänker så har Emelie inga röster...
2021-05-14, 21:37
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Vill du ha Emelie kvar rösta på Emelie! Såna som du (stödröstare) fuckar systemet. Om alla tänker så har Emelie inga röster...
Vi lägger 2 på vardera vi har varsitt cmore ) det skulle väl alla göra eller 1 på varje 👍
Senast redigerad av Conny63 2021-05-14 kl. 21:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in