2021-05-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tusentals? Nu tog du allt i. Vad baserar du på att det är så många?

Han kan ju uppenbarligen försörja sig på webbshoppen och att ha PT-kunder
Citera
2021-05-06, 18:20
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Åker in slantar på Youtube också.
Citera
2021-05-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Åker in slantar på Youtube också.

Ja jag är glad om han får in pengar så han kan betala skatt och bidra till det allmänna
Citera
2021-05-06, 20:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ja då har han en skara som försörjer honom.
Citera
2021-05-07, 13:30
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tusentals? Nu tog du allt i. Vad baserar du på att det är så många?

Bara på Instagram har han över 150 000 följare. Man får väl då gissningsvis anta att minst ett par tusen av dessa är villiga att lägga pengar på Paolos produkter.
Citera
2021-05-07, 13:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Läste texterna, genial jävla skribent! Garvade så jag grät då jag läste det. Den geniale (och okände) skribenten fick in både vilt bögsex och och bordellspring gällande Paolo Robert, dubbel whammy på alla sätt. Om det fanns någon rättvisa i världen så hade skribenten landat ett toppjobb i någon av våra större mediahus, Gud vet att de behöver all hjälp de kan få
Det är inte första gången Paolo är kring fötterna på framgångsrika herrar, det var ju på det sättet han inledde sin karriär.
Men nu verkar även den senaste romansen tagit slut.
Kan inte Jan Emanuel ge han nåt jobb att polera bilar eller nåt. Och så kan han få en filt och madrass i hallen att vila på.
Citera
2021-05-14, 13:14
Medlem
Ograsts avatar
PR vill tillbaka till värmen! Kommer han att lyckas?

https://m.youtube.com/watch?v=IZQ0v-l5xko
Citera
2021-05-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Jag får nog ta och kalla den här snubben som faktiskt är en barndomsvän till mig för en kändis. Har ingen kontakt i dagens läge så det kan vara skoj att höra vad ni har för skvaller om honom. Det jag själv vet är som följer :

* Paolo Roberto född 1969.
* Bor numera på Södermalm i Stockholm (för närmare adress får ni sända PM)
* Uppvuxen i Upplands Väsby. (Märsta ??)
* Han har en lillebror vid namn Ian.
* Lillebror Ian har en unge han med om inte två med en dalkulla och han har även en jycke vid namn "Primo".
* Roll i filmen Stockholmsnatt efter hans egen uppväxt, 9mm, Sökarna, Jarret
* Betraktades i sin ungdom av polisen som "mycket farlig"
* Arbetade i dörren på Cafe Opera där han fixa in brorsan som garderobiär.
* Började träna boxning och blev proffsboxare.
* Politisk karriär med frågan att legalisera proffsboxning i Sverige.
* Expertkommentator i TV.
* Programledare på TV.
* Blev stämd av Blondie efter att Paolo Roberto snedtänt och tyvärr blivit världens första slående programledare
* Finns på sista sidan i Sportbladet.
* Troende katolik
* Gift (fortfarande ??) med Lena Arrelöv och har en son.
* Slog på tre vakter och skallade en av dom ordentligt vid dörren på vad jag tror var Sophies Bar på Biblioteksgatan.

Så vad har ni mera för skvaller om denna "kung av kungsan" Allt negativt och smaskigt är givetvis roligast att höra

(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)

riksfjant
Citera
2021-05-14, 16:39
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Svårt att sia om. Han hade haft bättre chans att lyckas om han var mördare, rånare etc. Hos många så har antagligen Rakhmat Akilov bättre chans att lyckas.

Han gjorde en rejäl tabbe och har fått betala ett högst pris för det.

Men han är boxare så han är van att resa sig efter en knock.

Jag personligen skulle inte bojkotta någon verksamhet, en produkt eller tjänst som jag ville ha, om det var Paolo som var ägare till det.

Jag tycker han blev orättvist behandlad, hans böcker togs bort från försäljning. Om vi jämför med en känd författare som helt nyligen åkte dit för samma sak, så har inte dennes böcker plockats bort från försäljningen. Kända idrottare har fått deltaga i populära nöjesprogram i TV, men som åkt dit för samma sak.
Citera
2021-05-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Såg bara tills han säger att orsaken att han talade ut om sexköpet berodde på hans religion. Det kändes inte som om någon som står för vad de gjort, dvs säga själv kontaktat media för att berätta. Han menar att han kontaktade media för att han är katolskt uppfostrad.

Man kan nog tänka sig en helt annan förklaring till att han gick ut med det, för att försöka äga storyn själv. Det gick ju inte så bra. Så nu bortförklarar vi lite till. Det berodde på religionen. Va fan?!
Citera
2021-05-14, 18:49
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Såg bara tills han säger att orsaken att han talade ut om sexköpet berodde på hans religion. Det kändes inte som om någon som står för vad de gjort, dvs säga själv kontaktat media för att berätta. Han menar att han kontaktade media för att han är katolskt uppfostrad.

Man kan nog tänka sig en helt annan förklaring till att han gick ut med det, för att försöka äga storyn själv. Det gick ju inte så bra. Så nu bortförklarar vi lite till. Det berodde på religionen. Va fan?!
Generellt tycker jag att han svarar rätt dåligt på mycket. Känns inte som han lagt ned så mycket tanke på det. Eller så är han helt enkelt inte klipsk nog.

Lyssnade på hur kan vi med en slags förinställning som var positiv, prostitution är lagligt i så många länder och hans karriär blev helt förstörd av det. Men han kändes bara skrytsam på ett konstigt sätt. Han missförstod många frågor och svarade på lite andra grejer och ibland tror jag han ångrar att han ställde upp.

Så kul dock att Navid pratar om hur många varit så ledsna och arga när Paolo är gäst, liksom, folk är ledsna för att Navid ska prata med Paolo? Hur kan folk vara LEDSNA för det?
Citera
2021-05-14, 20:24
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne

Katolsk uppfostran? Ingår det i den att man ska sparka ner och misshandla helt oskyldiga personer på stan för att man tycker det är kul?
Eller fick han sin katolska uppfostran som vuxen? Ingår det i den att det är OK att knulla horor och vara otrogen?

Han är ju fan inte slug den killen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in