Citat:
Ursprungligen postat av
Facelessvoid89
Jag har köpt in o ut i rätt tidpunkt och redan gjort mina vinster dessutom har mina personliga affärer ingenting med de här o göra. De här e ju fakta, det är precis det här han har gjort. Håller du inte med om att hela den här cirkusen som han gjort är planerad och utförd tillsammans med hans rådgivare? Tror inte han vakna upp en dag o tänkte ”nä bitcoin e ingen bra”. Jag har fått en helt annan uppfattning av denna mannen bara på en månad pga hans handlingar, ingenting annat! Du vet inte ens vad jag köpt eller sålt. Har du följt allt de här så vet du precis vad jag pratar om. Oetisk och fult det han gjort.
Intressant att höra din åsikt om hela den här cirkusen. Vi pratar inte om mig, vi pratar om MR MUSK
Men snälla någon. Det är ditt egna fel om du lyssnar på Musk. Det finns några självklara grejer.
1. Tesla gör ingen vinst och aktien är övervärderad
2. BTC kommer aldrig vara ett allmänt accepterat betalmedel. Det är för dåligt.
Utifrån dessa självklarheter så ska det inte spela någon roll vad Musk säger. Är man så dum att man köper BTC och Tesla för att Musk sagt det så är man dum. Det är i paritet med att Musk skulle säga ”hoppa från bron, ingenting kommer hända!” Och det finns säkert en o annan fanboy som skulle göra det.