Citat:
Jag kan inte låta bli att bli konspiratorisk i just detta.
Brukar försöka att låta bli, då saker sällan är just på det viset.
Flera gånger har jag tänkt att den lilla pippin (som S-J erkände att han hade) ångrade sig av val av skribent. Jag har också tänkt att S-J inte var den enda som pippin kvittrade till.
Nu så här i efterhand, har jag börjat tänka tvärtom.
Det var ju flera uppgifter som vissa skribenter ihärdigt hävdade var sanna, utan att vilja visa var de fått uppgifterna från. Det blev till och med rätt otrevlig stämning i tråden.
Nu funderar jag i rent av konspiratoriska banor att trådskribenterna har blivit kontaktade med uppgifter som påstås vara sanna för att sprida otrevligheter om Lena.
Brukar försöka att låta bli, då saker sällan är just på det viset.
Flera gånger har jag tänkt att den lilla pippin (som S-J erkände att han hade) ångrade sig av val av skribent. Jag har också tänkt att S-J inte var den enda som pippin kvittrade till.
Nu så här i efterhand, har jag börjat tänka tvärtom.
Det var ju flera uppgifter som vissa skribenter ihärdigt hävdade var sanna, utan att vilja visa var de fått uppgifterna från. Det blev till och med rätt otrevlig stämning i tråden.
Nu funderar jag i rent av konspiratoriska banor att trådskribenterna har blivit kontaktade med uppgifter som påstås vara sanna för att sprida otrevligheter om Lena.
Det är väl knappast att vara konspiratorisk, vi vet ju redan att de inblandade har skrivit i tråden och hotat folk i PM initialt. Så det är snarare en jävligt logisk slutsats att någon av dem även "viskat" i Snor-Johans och säkert andra FB:ares öron.
På tal om Snor-Johan så hade han en väldigt bra förståelse för mördaren, han förklarade utförligt hur rätt han hade att mörda mig om jag upprepat sparkade honom på smalbenet. Visst skulle han få ta sitt straff eftersom det trots allt finns lagar mot att människor envisas med att bli ihjälslagna...typ.
Tror nog Snoret själv sparkat någon på smalbenet alternativt blivit tagen av karman i form av covid (som den boomer han är). Han skulle knappast hålla sig ifrån denna tråd om han var vid liv den lilla psykopaten.