2021-05-11, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Som tur är behöver jag bara svara på 3 mess för att kunna köpa mig en iskall öl så livet hade kunnat vara värre. Om jag bodde i Sverige tex.

Var bor du min herre
2021-05-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
lol wut?

Chilla, du är inte med i poolen.
2021-05-11, 20:45
Bannlyst
Fan i länder som filipinerna är man ju rik om man jobbar med detta skit typ 3-4 timmar per dag haha!
2021-05-11, 20:46
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Fan i länder som filipinerna är man ju rik om man jobbar med detta skit typ 3-4 timmar per dag haha!
Det räcker med att åka till Albanien.
2021-05-11, 20:52
Medlem
Citat:
Som tur är behöver jag bara svara på 3 mess för att kunna köpa mig en iskall öl så livet hade kunnat vara värre. Om jag bodde i Sverige tex.

Mannen vart bor du om man får fråga?

Vill dra utomlands igen och så men vette fan vart man ska dra alltså?

Tänker ju pga. restriktioner och skit, flyttade ju tillbaka hem för att det var ett fängelse i princip där jag bodde, inte sugen på att dra till något sådant igen
2021-05-11, 21:01
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

Tänker ju pga. restriktioner och skit, flyttade ju tillbaka hem för att det var ett fängelse i princip där jag bodde, inte sugen på att dra till något sådant igen
Finns ett par ställen som inte har krav på inresa:

Albanien
Makedonien
Tanzania
Costa Rica
Colombia
Dominikanska Republiken också tror jag.
2021-05-11, 21:03
Medlem
Citat:
Finns ett par ställen som inte har krav på inresa:

Albanien
Makedonien
Tanzania
Costa Rica
Colombia
Dominikanska Republiken också tror jag.

Inresa gör ingenting, är mer restriktionerna dom har på plats, t.ex. krav på mask överallt, ingenting är öppet, går inte att göra någonting utanför sitt hem. Här i Sverige har inget skett i princip förutom evenemang.

Att behöva bevisa att man är negativ och så är inte problemet.

Fyfan, ska man åka till Colombia och bli knark kung eller? 🤣
2021-05-11, 21:04
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Inresa gör ingenting, är mer restriktionerna dom har på plats, t.ex. krav på mask överallt, ingenting är öppet, går inte att göra någonting utanför sitt hem. Här i Sverige har inget skett i princip förutom evenemang.

Att behöva bevisa att man är negativ och så är inte problemet.

Fyfan, ska man åka till Colombia och bli knark kung eller? 🤣
Albanien har jag kikat lite på. De vill bara att du ska ha mask typ. Tror inte det är så värst nedstängt där. Men jag vill inte säga för mycket. Skulle fan hellre åka till Tanzania än Colombia haha.
2021-05-11, 21:10
Medlem
Citat:
Albanien har jag kikat lite på. De vill bara att du ska ha mask typ. Tror inte det är så värst nedstängt där. Men jag vill inte säga för mycket. Skulle fan hellre åka till Tanzania än Colombia haha.

Själv vill jag egentligen till ställen som typ Tyskland eller Österrike, men där är dom väldigt strikta har jag för mig, Nordamerika skulle heller inte vara fel men att åka dit just nu lär ju vara Mission Impossible haha
2021-05-11, 21:16
Medlem
Citat:
Själv vill jag egentligen till ställen som typ Tyskland eller Österrike, men där är dom väldigt strikta har jag för mig, Nordamerika skulle heller inte vara fel men att åka dit just nu lär ju vara Mission Impossible haha

Du fattade visst inte premisserna för diskussionen. Skitländer har billiga omkostnader för att leva vilket gör att du tjänar bra. Men i nordamerika är du fattig
2021-05-11, 21:16
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Var bor du min herre

Citat:

Litet korrupt Asiatiskt land, perfekt för inkomster från utlandet då inkomst från utlandet är skattebefriat här. Bara att öppna konto så är de utom skatteverkets räckhåll och i landet betraktade vita. Tyvär förlorar man en del i dåliga växelkurser då det är så mycket okontrollerad penningtvätt att bankerna vet att dom kommer undan med det. Ingen klagar om pengarna som slussas in ändå är svarta liksom.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-11 kl. 21:20.
2021-05-11, 21:38
Medlem
Citat:
Litet korrupt Asiatiskt land, perfekt för inkomster från utlandet då inkomst från utlandet är skattebefriat här. Bara att öppna konto så är de utom skatteverkets räckhåll och i landet betraktade vita. Tyvär förlorar man en del i dåliga växelkurser då det är så mycket okontrollerad penningtvätt att bankerna vet att dom kommer undan med det. Ingen klagar om pengarna som slussas in ändå är svarta liksom.

Vet du hur det är i Thailand? Har googlat lite men inte hittat ännu, tänker att jag droppar den frågan här också

Skulle kunna tänka mig att dra dit faktiskt om det är skattefritt med inkomster likt detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in