2021-05-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Det är faktiskt få personer som jag känner någon empati med när det kommer till detta jobbet. Om det inte är Jörgen, 85, som vill pissa på Sofia, 19, så är det någon annan idiot som vill knulla runt bakom frugans rygg.

Men tro mig: Janne är tillbaka om en vecka när pensionen har trillat in.

Samma här, var väl en snubbe som jag såg häromdagen som verkade vara ny som verkade vara hyfsat normal som jag kanske kände lite sympati för? Han som driver eget konsultföretag eller något sådant och spelar golf på fritiden på hyfsat hög nivå

Han verkade bara söka någon att dela livet med, då känner jag lite sympati ändå, men 99.9% är ju alla rötägg som inte skulle säga nej till att doppa kuken i Anna, 18's rövhål, då tar jag med glädje deras pengar
2021-05-11, 20:13
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Samma här, var väl en snubbe som jag såg häromdagen som verkade vara ny som verkade vara hyfsat normal som jag kanske kände lite sympati för? Han som driver eget konsultföretag eller något sådant och spelar golf på fritiden på hyfsat hög nivå

Han verkade bara söka någon att dela livet med, då känner jag lite sympati ändå, men 99.9% är ju alla rötägg som inte skulle säga nej till att doppa kuken i Anna, 18's rövhål, då tar jag med glädje deras pengar
Menar du Matte? Från Göteborg? Tycker han är sjukt jobbig med sina copy+paste meddelanden.

För övrigt så är det tydligen Smulles födelsedag idag. Far åt helvete, Smulle.
2021-05-11, 20:14
Medlem
Citat:
Menar du Matte? Från Göteborg? Tycker han är sjukt jobbig med sina copy+paste meddelanden.

För övrigt så är det tydligen Smulles födelsedag idag. Far åt helvete, Smulle.

Ingen aning, tror han var från Stockholms området? Minns inte namnet, men han börjar alltid med att skicka en bild på sig själv sittandes på kontoret och ler som ett fån 😁
2021-05-11, 20:17
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ingen aning, tror han var från Stockholms området? Minns inte namnet, men han börjar alltid med att skicka en bild på sig själv sittandes på kontoret och ler som ett fån 😁
Då är det inte Matte

Men jo, jag har väl viss sympati för en del också, även fast de är väldigt få. Typ gamla, ensamna gubbar, som typ besöker sin frus grav varenda dag för att de inte har någon som besöker dem eller har någon de kan prata med.
2021-05-11, 20:23
Medlem
Citat:
Då är det inte Matte

Men jo, jag har väl viss sympati för en del också, även fast de är väldigt få. Typ gamla, ensamna gubbar, som typ besöker sin frus grav varenda dag för att de inte har någon som besöker dem eller har någon de kan prata med.

Ja jo, lite sympati har man ändå, men men det får man ta
2021-05-11, 20:24
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Sluta klaga eller byt jobb!

/Bbobbi från gurkans konto

Åh, är du lite cranky baby?

Gullig du är alltså.
2021-05-11, 20:25
Medlem
Har ni också kö?
2021-05-11, 20:28
Medlem
PussyLiquors avatar
Fan vad segt det är ikväll. Hoppar fan snart i älven.
2021-05-11, 20:31
Medlem
Citat:

Ding ding ding!

Vem hade Pussy att tilta vid 20:28 i poolspelet?
2021-05-11, 20:32
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Ding ding ding!

Vem hade Pussy att tilta vid 20:28 i poolspelet?
lol wut?
2021-05-11, 20:35
Bannlyst
Citat:

Segt som fan
2021-05-11, 20:38
Medlem
Bbobis avatar
Som tur är behöver jag bara svara på 3 mess för att kunna köpa mig en iskall öl så livet hade kunnat vara värre. Om jag bodde i Sverige tex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in