2021-05-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja och så är han väl rädd att bli struken från Dompa lööövs innelista om han skulle erkänna det. Han vill som du skriver knte erkänna det nu för han hatar henne ihop med Peddot.

Pinsamt när hans syster suttit och skrivit på instastory, att hon vill ringa in till Adrian i BB-huset så han erkänner sina känslor för Emelie 😂

Hahahhaha! Så sant!
2021-05-11, 19:51
Medlem
Emmvalentines avatar
Precis som jag skrivit så är inte alls Adrian så anti Madde som ni hävdat. Han säger ju klart och tydligt att han gett henne mycket, men sen även sagt han vill vänta till utsidan och se. Han gillar verkligen henne. Nu kommer han ut och ser hur stor/känd/omtyckt hon är och vet ju vilken fin tjej hon är. Han kommer nog hinna börja sakna henne. Jag skulle då inte alls bli förvånad om de kommer träffas och se hur det skulle gå sen. 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
👍 för Adrian! Han lyckades tydligen avslöja Lill Vickan i huset.👍

Vem lyckades avslöja vem egentligen? Du verkar ha snurrat ihop det rejält nu. Vad är det han avslöjat? Det är ju snarare Emelie som avslöjat honom och hela hans personlighet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Jag märker att du är ny i tråden.
Du bör ta kommentarer från Hurtbullen10 och Ridne med en nypa salt. Det är två ledsan damer som bara sitter här och vill förnedra Adrian. Samtliga deras inlägg är endast om honom. Det finns ett par ensamma damer till men de är inte lika misslyckade. Även när killen är ute ur huset så är de ändå koncentrerade på att svartmåla honom.
Så lugn.

Jag lovar, jag är jättelugn. Vaknade på försvarshumör. Tihi
2021-05-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja för hon strulade med två andra killar. Utöver att hon kunde säga åt honom, så krossade hon hans arma hjärta.

Nä, hon är falsk i det mesta och en mycket osäker tjej. Han såg det på nära håll. 🤣🤣
2021-05-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det beror på hur mycket sadist man orkar vara på vardagarna nåt säger mig att syster yster nicole skriver alla inlägg tar foton redigerar och postar plus skriver några kommentarer under ett annat namn på adjians insta
Jag struntar nog i det. Räcker med att sett honom live i flera månader.
2021-05-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt. Ni som tror Nardos ska göra karriär efter BB, i vilket forum tror ni? Hemtjänsten?😀😀😀

Hemtjänsten?! Såg du hur bra det gick att bära hem Berra?!
2021-05-11, 19:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vem lyckades avslöja vem egentligen? Du verkar ha snurrat ihop det rejält nu. Vad är det han avslöjat? Det är ju snarare Emelie som avslöjat honom och hela hans personlighet.
Ja så tycker man om man gillar henne, vilket jag inte gör.
2021-05-11, 20:00
Medlem
Citat:
Haha, vilken nolla. Såg ni hans minspel och rodnand i hela ansiktet när Arantxa frågade om han var intresserad någon gång (av Emelie). Ansiktet sa ja men ville inte erkänna då han ”hatar” henne nu. Så tydligt

Ja det var uppenbart. Solklart att han inte tål henne eftersom hon såg precis vad han höll på med
2021-05-11, 20:00
Avstängd
Citat:
Ser ljust ut för Emelie framöver.
Exonphspoiler hade en omröstning mellan alla om vem som vinner, Emelie har fått flest röster. Hon lär nog vinna som det ser ut just nu. Jag klagar inte
Du är ju dum på riktigt, alla som röstat kanske inte ens kollar bb dom lägger nog bara på emelie för att exonph är fangirl, tanja vinner enkelt.
2021-05-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Emelie är den enda som har konfronterat Adrian om hans beteende huset. Joel kom också med några pikar ibland mot Adrian. Men annars har han levt som en prins i huset och han vill självklart få ut Emelie när hon står framför hela gruppen och säger att han är bortskämd och blir curlad av tjejerna för att han är attraktiv. Man ser verkligen att Adrian blir obekväm av Emelie vid sådana situationer och jag älskade det varje gång.

Emelie såg också igenom Adrian tidigt och märkte när han gick runt och intervjuade folk vilket hon tyckte var konstigt. Emelie har genomskådat den pojken sedan dag 1.

+10000
2021-05-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du är ju dum på riktigt, alla som röstat kanske inte ens kollar bb dom lägger nog bara på emelie för att exonph är fangirl, tanja vinner enkelt.

Vadå dum i huvudet? Hon har 335k följare på Instagram. Det är ungefär 70 000 som röstar om inte mer. Hon gjorde en omröstning på alla deltagare och de 3 som hade flest röster var Nardos, Emelie och Tanja (uppenbart). Sedan så gjorde hon en egen omröstning mellan de 3 och där hade Emelie mest. Hur är man dum för att man bara ser statistik?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in