Ja det är ju det som är det största dilemmat, önskar att Simon visste om att Pedram backstabbade honom förra veckan för då hade han nog tänkt helt annorlunda, hoppas jag!
Förhoppningsvis träffar han sin familj innan nomineringarna, och att dom ger Simon ett heads up om Peddots svek.
Madde planerar att göra TITTUT till USTMÖSSAN och hans systerdotter på måndag. Om det var någon som tvivlade på att hon är ett psykfall så har ni bevisen här.
Men skämtar Madde?! Hon ska köra tittut till Adrians syrras unge på måndag fast han åkt ut. Säger en hel del om hur obehaglig hon är.
Hörde också det, spydde i min mun. Hon skulle köra tittut till både Adrian och Alicia, fy fan så efterbliven hon är, absolut den mest omogna 33 åring jag har hört/sett.......
Fan vad Pedram slickar Maddes röv nu
"Jag tycker om dig..även om vi inte pratat så mycket är du en sjukt fin människa" bla bla blaaaaa
Hoppas inte Madde faller för det och nominerar Simon istället
Du har så fel . Dom som kommer sitta i finalen är. Emelie Tanja och Nardos. Emelie vinner Tanja 2a och på tredje plats Nardos. Men den som kommer göra stor karriär är Nardos
Stor karriär???😀😀😀😀😀😀
Vem från BB har gjort karriär mer än Carolina Gynning? Möjligt Per H, vet ej om han hade startat Odd Molly innan. Kanske Kitty också? Sami hade kunnat bli det om han skött sina kort rätt.
Vet du ngn annan? De blir C kändisar och inget annat.
Madde planerar att göra TITTUT till USTMÖSSAN och hans systerdotter på måndag. Om det var någon som tvivlade på att hon är ett psykfall så har ni bevisen här.
håller med som fan, så jävla töntig och omogen tjej, kräks i min mun. Ha denna tjej efter sig måste vara ett rent helvete, psykopat nr1.
Ser ljust ut för Emelie framöver.
Exonphspoiler hade en omröstning mellan alla om vem som vinner, Emelie har fått flest röster. Hon lär nog vinna som det ser ut just nu. Jag klagar inte
Kommer ihåg förr när de fick tatuera sig i BB.. Undrar om Madde skulle ställa upp om det hända denna säsong med att skriva ADRIAN över hela bröstet i ett hjärta..?
Ser ljust ut för Emelie framöver.
Exonphspoiler hade en omröstning mellan alla om vem som vinner, Emelie har fått flest röster. Hon lär nog vinna som det ser ut just nu. Jag klagar inte
Omröstningen var bara mellan tjejerna Nardos, Tanja och Emelie.