2021-05-11, 19:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
att hon föröker härma cardi b:s dumskratt var inte menat som något positivt dock

Tycker Nardos ibland vill efterlikna hon Nicki Minaj och speciellt under Midsommar festen tror jag det var!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Den titeln är redan för all framtid, upptagen och abonnerad av den lobotomerade narccissisten Nardos.

Narcissisten? Slå upp vilka kriterier som ingår😉 Hon har alldeles för mycket empati för att ens gå under den diagnosen som för övrigt slängs hit och dit av människor som inte ens har befogenhet att ställa den. Just saying🙏
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kommer ihåg förr när de fick tatuera sig i BB.. Undrar om Madde skulle ställa upp om det hända denna säsong med att skriva ADRIAN över hela bröstet i ett hjärta..?
Första hom kommer att göra när hon kommer ut. Förutom hjärtat blir det en stor kastrull
2021-05-11, 19:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Såg precis Adrians intervju i dagens BB avsnitt. Han hatar uppenbarligen Emelie , vet inte vad hon gjort som får honom så hatisk och man tänkte kanske med lite distans att han skulle se det på ett annat sätt.

Skönt han är ute och just nu är nog Emelie glad att inte DU vann Latrian, om du läser här.
Jag vill att Tanja vinner och kommer rösta på henne men annars så hoppas jag att Emelie snor miljonen från TV4:s gullegris Nardos.

Tänk dig Adrians och Pedrams ansikten när Emelie går ut som vinnare. Therese och Stephanie stör sig också på Emelie, det finns säkert några till. Det skulle vara så roligt. Jag hade velat vara på den festen men jag kan tänka mig att de går hem om hon blir vinnaren.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han tycker väl att hon är falsk. Det är ju inte svårt att se hennes falskhet .

Ja för hon strulade med två andra killar. Utöver att hon kunde säga åt honom, så krossade hon hans arma hjärta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Cardi b? Jag googlar!

Aha en rappare alltså! Ok ska lyssna sen.
ja de här tillgjorda schrr schrr ljuden har hon rippat rakt av
2021-05-11, 19:44
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Den titeln är redan för all framtid, upptagen och abonnerad av den lobotomerade narccissisten Nardos.
Sveriges framtid är tryggad
2021-05-11, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag vill att Tanja vinner och kommer rösta på henne men annars så hoppas jag att Emelie snor miljonen från TV4:s gullegris Nardos.

Tänk dig Adrians och Pedrams ansikten när Emelie går ut som vinnare. Therese och Stephanie stör sig också på Emelie, det finns säkert några till. Det skulle vara så roligt. Jag hade velat vara på den festen men jag kan tänka mig att de går hem om hon blir vinnaren.

Det vore guld, jag kommer hädanefter alltid rösta Emelie för fan där slog du huvudet på den rostiga spiken..
2021-05-11, 19:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt. Ni som tror Nardos ska göra karriär efter BB, i vilket forum tror ni? Hemtjänsten?😀😀😀

Kanske i "Efterlyst"?

MVH/Gnomegirl.
Medlem
"Nä, jag tror faktiskt inte Madde är kär i mig"

https://files.fm/u/yu5avnmh5#/view/8xf9r46yn
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon gjorde det dessutom ganska snabbt. Ska man börja följa honom på Instagram bara för att se vad fan han ska visa för sidor nu? Är jag så självplågande?

Idag lär det väl inte bli några bråk nu när Pedros är glad och nöjd.
det beror på hur mycket sadist man orkar vara på vardagarna nåt säger mig att syster yster nicole skriver alla inlägg tar foton redigerar och postar plus skriver några kommentarer under ett annat namn på adjians insta
2021-05-11, 19:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Såg precis Adrians intervju i dagens BB avsnitt. Han hatar uppenbarligen Emelie , vet inte vad hon gjort som får honom så hatisk och man tänkte kanske med lite distans att han skulle se det på ett annat sätt.

Skönt han är ute och just nu är nog Emelie glad att inte DU vann Latrian, om du läser här.
👍 för Adrian! Han lyckades tydligen avslöja Lill Vickan i huset.👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in