2021-05-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jag har absolut inte svårt för att erkänna när jag har fel. Men jag vet inte om jag kan hålla med i att det är fel av ett företag att ställa krav på de som frivilligt tar sig an de uppgifter som arbetsbekrivningen säger, gör du det? Att du inte håller med om det, spelar ingen roll, inte ens att du har jobbat med detta i 6 år, spelar någon roll. Gör ditt jobb eller sluta, svårare än så är det inte.

Jag har aldrig varit i närheten av att skriva det, jag har lagt fram solida argument angående hur chatt funkar och inte funkar, det har ni motsatt er men inte kunnat bemöta på ett bra sätt, och då har ni valt att slå in på den här linjen istället, att det enda som har relevans är att JH har rätten att göra som dom vill. Det funkar inte, det är att byta samtalsämne helt, eller att på ett genomskinligt sätt uttrycka att "jag vet inte vad jag pratar om".
2021-05-11, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Edit: Men idag blir nog första gången jag inte lyckas, händer ju tamefan ingenting med meddelandena asså vart är alla gubbar??

Har hört att dom anställd typ en enorm mängd fler operatörer eller något, således varför det går så långsamt ofta nu, alla sitter och väntar på småsmulorna.
2021-05-11, 18:38
Medlem
dANiis avatar
Inte fan konstigt när ni kör med samma ctrl + v till samma användare, genomskådar er. Luffarsida är ni med som inte ställer krav?
2021-05-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Har hört att dom anställd typ en enorm mängd fler operatörer eller något, således varför det går så långsamt ofta nu, alla sitter och väntar på småsmulorna.

Dumt, förhoppningsvis försvinner en del framåt sommaren och så
2021-05-11, 18:40
Medlem
Oper939, gå och dö.
2021-05-11, 18:41
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jag har aldrig varit i närheten av att skriva det, jag har lagt fram solida argument angående hur chatt funkar och inte funkar, det har ni motsatt er men inte kunnat bemöta på ett bra sätt, och då har ni valt att slå in på den här linjen istället, att det enda som har relevans är att JH har rätten att göra som dom vill. Det funkar inte, det är att byta samtalsämne helt, eller att på ett genomskinligt sätt uttrycka att "jag vet inte vad jag pratar om".
Ja, gud, vilka bra argument du kommer med. Blir helt överöst av dom. Det enda jag har sett dig komma med är att du tycker att JHs regler är dåliga - och ja - alla är inte bra. Men att skriva korrekt grammatik och logga väsentlig information så att det underlättar för andra operatörer är väl knappast en dum regel? Sen om du väljer att skita i det senare är ju upp till dig.
2021-05-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Oper939, gå och dö.

Hahaha vad har människan gjort? Fuck den target du har i PB btw
2021-05-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Tanken bakom att se till att alla operatörer skriver på ungefär samma sätt är vettig även om targets sen svarar i vilket fall som helst och förmodligen inte märkte något.

Förstår du nu hur jag menar Gurkis?

Att arbetsgivaren får ställa sina krav har jag sagt hela tiden. Det är inget som är specifikt för den här diskussionen om JH eller om vem av oss som "har rätt". Det är helt enkelt hur verkligheten ser ut. Vill du inte kontakta bossen på Jh och skapa förändring så är det rätt lönlöst att klaga.

Jag förstår tanken bakom det till hundra procent, annat hade varit oroväckande. Poängen är att det är meningslöst att ha det som regel. Du håller med om det, samtidigt som du inte gör det, ett sant konststycke.

Ah man får inte klaga? Ok stäng tråden, inte ett ljud om Amirs tonfall. Inte ett ljud om flensost eller pedofil fantasier, för om man inte kryper genom skärmen och klappar till dumma äckliga targets så ska man inte klaga, eller?

Ni är för jävla härliga mina vänner.
2021-05-11, 18:43
Medlem
Citat:
Ja, gud, vilka bra argument du kommer med. Blir helt överöst av dom. Det enda jag har sett dig komma med är att du tycker att JHs regler är dåliga - och ja - alla är inte bra. Men att skriva korrekt grammatik och logga väsentlig information så att det underlättar för andra operatörer är väl knappast en dum regel? Sen om du väljer att skita i det senare är ju upp till dig.

Nu ändrar du ståndpunkt igen, tredje gången i ordningen.
2021-05-11, 18:44
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Nu ändrar du ståndpunkt igen, tredje gången i ordningen.
Var min ståndpunkt att du får skriva lite som du själv behagar tidigare eller?
2021-05-11, 18:49
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Jag förstår tanken bakom det till hundra procent, annat hade varit oroväckande. Poängen är att det är meningslöst att ha det som regel. Du håller med om det, samtidigt som du inte gör det, ett sant konststycke.

Ah man får inte klaga? Ok stäng tråden, inte ett ljud om Amirs tonfall. Inte ett ljud om flensost eller pedofil fantasier, för om man inte kryper genom skärmen och klappar till dumma äckliga targets så ska man inte klaga, eller?

Ni är för jävla härliga mina vänner.

Hur svårt kan det vara att förstå min ståndpunkt? Jag tycker inte att det är konstigt från deras sida även om det är som du säger att många nog inte märker det. Det motsäger inte sig självt som du försöker få det att låta som.

Klart att du får klaga men vill du inte göra något åt det kan du väl tagga ner lite?
2021-05-11, 18:50
Medlem
Citat:
Var min ståndpunkt att du får skriva lite som du själv behagar tidigare eller?

Först var det ur ditt perspektiv som JHs regler var rimliga, sen var det ur JHs perspektiv enbart, och nu är vi tillbaka till att du anser att dom är det igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in