2021-05-11, 13:51
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Han känner sig väl mäktig med den stora älg som han har fällt. Fråga om han vill ta player i stjärten.
Det kommer läge för det, min vän. Johnny har laddat på med 97 krediter.
2021-05-11, 13:56
Bannlyst
Suttit sen 10.15

187 fucking meddelanden.

På snart 4 timmar.

I vanliga fall runt 500 meddelanden på denna tid.

Fyfan vad jävla ruttet, sug kuk jävla fitt JH, ni har PAJAT ALLT!!

Tillbaka senare med mer b6, im OUT
2021-05-11, 13:58
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Vad fan, tröttnar inte den där jävla Johnny på sin jävla döda älgen-bild? Så jävla trött på den, vill bara spy.

Skulle vara mäktigt ifall någon skickade tillbaka samma bild till Johnny som svar på hans intromess med johnny boy's face photoshoppat på den döda älgen och älgens huvud på Johnny när han sitter i den där slav-squat posen. Ska fråga homosapiens, han lär kunna hjälpa till. Rättvisa för älgen harambe osv

och såklart hihi saknar dig bebis munknulla mig lite?
2021-05-11, 14:00
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Skulle vara mäktigt ifall någon skickade tillbaka samma bild till Johnny som svar på hans intromess med johnny boy's face photoshoppat på den döda älgen och älgens huvud på Johnny när han sitter i den där slav-squat posen. Ska fråga homosapiens, han lär kunna hjälpa till. Rättvisa för älgen harambe osv

och såklart hihi saknar dig bebis munknulla mig lite?
Haha, sjukt kul. Eller typ mejla värdshuset han tydligen bor granne med och bara bomba deras mejl med massa johnny-bilder
2021-05-11, 14:03
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Haha, sjukt kul. Eller typ mejla värdshuset han tydligen bor granne med och bara bomba deras mejl med massa johnny-bilder

Hahahah värdshuset just det, måste göra allt detta någon dag 100 % srs
2021-05-11, 14:10
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Hahahah värdshuset just det, måste göra allt detta någon dag 100 % srs
Det hade pirrat till riktigt rejält i grottan om man gjorde det.
2021-05-11, 14:11
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Jag stiger av taxin utanför din fastighet efter festen, det är bara gatlyktorna som lyser upp på gatan medan regnet öser ner på mig. Jag knackar sakta men lugnt på din dörr, du öppnar upp dörren sakta för att se vem det är, och där står jag i min blöta klänning där du ber mig att stiga in. Jag säger inget ord mer än att jag kollar dig djupt i ögonen medan jag tar av mig klänningen och går ner på mina knä framför din gudomliga bula.

Puss på fnasket.
Vi börjar så här, du får nöja dig med min profilbild så länge.
Jag heter Ingvar, bor i Kristianstad, 84 år, 183 cm, änkling, bor själv, alltid kåt, vill knulla flera gånger i veckan och ibland sova över. Jag söker en varm och villig knullkompis med fördelar. Det innebär att utöver knullandet, skall vi gå på konserter, teater, äta ute, göra resor och gå på fester i långklänning och frack samt även kunna vara hemma och bara mysa.
Är detta något du kan ställa upp på?
Var då snäll och tala om vad du heter och i vilken ort du bor.
Jag är färdigvaccinerad, fick andra sprutan för en dryg månad sedan.
Nu skall jag iväg ett pat timmar. Hoppas att det ligger ett positivt svar i min inkorg när jag kommer hem.
Kyss och kram
Ingvar
2021-05-11, 14:18
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Kanske borde kolla på det då, SEMC vad är det, eller ja rättare sagt vilket företag är det?

din noob. comm / se / semc är jh alla mannen, kom in i matchen
2021-05-11, 14:24
Medlem
Citat:
Jojo, men sen kan man ju tänka sig att Lotta, 45, som har en juristbyrå ska kunna klara av att bygga en mening på svenska korrekt, och vara konsekvent i det. Lite därför de inte vill att man ska skriva på engelska, som någon idiot på oper gjorde förra veckan. Det i sig blir en avvikelse som kunden kan börja lägga märke till. Och lägger man märke till det som kund så finns risken att som företag förlora den kunden i slutändan.

Sen är väl affärsmodellen också att det ska gå snabbt och smärtfritt att kunna flirta och hitta din match på sidan. Och då har de inte lagt så mycket krut på design och annat, utan försökt hålla det så enkelt som möjligt då målgruppen oftast är 65+ med begränsade kunskaper i datorhantering.

Återigen, det faller inte på grammatik eller stavning. Kommer dom över tröskeln 15 spänn för att skicka text på internet, ja då är det inte så noga med något alls
Tro mig
2021-05-11, 14:29
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Återigen, det faller inte på grammatik eller stavning. Kommer dom över tröskeln 15 spänn för att skicka text på internet, ja då är det inte så noga med något alls
Tro mig
Tror inte du förstår vad jag menar. För uppenbarligen så faller rätt mycket på grammatiken hos operatörerna. Att de flesta targets skiter i om du skriver "äntligen" eller "entligen" kanske stämmer, men då är de ju redan så lobotomerade så deras kognitiva förmåga är ju som bortblåst.
2021-05-11, 14:41
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Tror inte du förstår vad jag menar. För uppenbarligen så faller rätt mycket på grammatiken hos operatörerna. Att de flesta targets skiter i om du skriver "äntligen" eller "entligen" kanske stämmer, men då är de ju redan så lobotomerade så deras kognitiva förmåga är ju som bortblåst.
Gubbarna vill smaka på din fitta gumman. De bryr sig inte om små stavfel.
2021-05-11, 14:46
Medlem
Det här yrket förändrar ens livssyn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in