Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-04-21, 21:23
Medlem
Har tagit 5 linor sedan kl 17 fram till kl 21 så ungefär en i timmen. Jag får inget behagligt rus har lite lätt ångest oså annars mår jag okej. Ni erfarna, tror ni jag kan slänga i mig några ksalol 1mg och hur många isåfall? Tror de ksalolen jag fick tag i är något underdoserade, kanske 0,5mg alpra i varje.
Och om jag skulle ta tex 1mg och ångesten försvinner, är det lugnt att dra några streck till då, även fast jag har alprazolam i blodet?
Citera
2021-04-22, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Har tagit 5 linor sedan kl 17 fram till kl 21 så ungefär en i timmen. Jag får inget behagligt rus har lite lätt ångest oså annars mår jag okej. Ni erfarna, tror ni jag kan slänga i mig några ksalol 1mg och hur många isåfall? Tror de ksalolen jag fick tag i är något underdoserade, kanske 0,5mg alpra i varje.
Och om jag skulle ta tex 1mg och ångesten försvinner, är det lugnt att dra några streck till då, även fast jag har alprazolam i blodet?
Svar ja.
Men lägg ner ist nu när du kan eftersom du är noob. Den där ångesten du tycker bort kommer komma o bita dit i röven 5 gånger hårdare än nu senare i livet.
Citera
2021-04-22, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Sorry to break it to yOu. Det där är flex skit från Holland och inte kokain. 10 g Sten går loss på ca 6500 till slutkund. Det är tyvärr typ de enda som existerar i STHLM efter corona.

Vem handlar kokain på gatan 2021? Finns kanon på flugan så varför köpa 0.8g som är 25% på gatan?
Citera
2021-04-22, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Vem handlar kokain på gatan 2021? Finns kanon på flugan så varför köpa 0.8g som är 25% på gatan?
Vem handlar på flugsvamp 2021 är ju frågan?😂
Bara för du inte kan fixa bra så betyder inte det att ingen kan... OCH vart tror du grejerna på flugsvamp kommer ifrån om inte gatan då?
Citera
2021-04-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Vem handlar på flugsvamp 2021 är ju frågan?😂
Bara för du inte kan fixa bra så betyder inte det att ingen kan... OCH vart tror du grejerna på flugsvamp kommer ifrån om inte gatan då?

Jag använder inte ens kola men hade hellre köpt där än på gatan, då de flesta ändå handlar av småungar som säljer 0.7-0.8g som är 20-30%. Klart om man har nån som säljer orört IRL så är det ju kanon men för de som inte har det så är ju flugan ett bättre alternativ.
Citera
2021-04-24, 03:50
Medlem
druckit ca 10s 33c starköl under en hel kväll/natt samt tagit ungefär 1g kokain som inte var jättebra. Var någon timme sedan sista lilana, kan jag ta 2st 1mg ksalol för o däcka skönt?
Citera
2021-04-27, 14:23
Medlem
Tja tänkte göra ett kort inlägg, fixat ladd från gatan. Detta Laddet känns skumt. Luktar som aceton, smakar surt och bittert, men domnar väldigt väldigt lite, får ingen huvudvärk när jag tar det blir mest pigg och pratglad men känner nästan ingen domning alls... är det blandat med något farligt tror ni? När jag pressar ihop de mellan fingrarna så smälter de bra.

Kuken har krympt och kan fan inte pissa vad fan är det här
Senast redigerad av ajakz 2021-04-27 kl. 14:25.
Citera
2021-04-27, 15:23
Medlem
Finns en snubbe jag sällan köper koks av och brukar oftast få tag på grym kola, denna gången fick jag något väldigt skumt. Iallafall ska förklara det kort och gott.

Kolan köptes på gatan för 1000 kr.
Jag provade att gnugga lite emellan fingrarna och det smälte som olja precis som kola ska göra.
En stark doft av aceton till skillnad från diesel som jag är van vid.
Kom i en Sten och glittrade.

Fick ta större linor än vad jag är van vid. Ruset var väldigt milt och domnade knappt, sved lite när man snortade det.

Första jag märkte var att huvudet kändes klart och alltså inte ”suddigt”. Kände mig lite piggare och pratglad. Hade ingen sexlust av laddet vilket såklart kan bero på benson jag käkade igår (diazepam). Samt märkte jag att det fanns ingen avtändning, är lite orolig att jag har blivit blåst eller fått extremt utblandat skit. Känner mig inte speedad heller. Är van vid att det ska domna till ordentligt men det gjorde det inte så värst mycket heller. Dock inga bieffekter eller hjärtklappning yrsel osv.

Endast torr i munnen och törstig samt klibbig om fötterna och händerna. Jävligt skumt, har aldrig hänt mig på ladd förut.
Citera
2021-04-27, 17:12
Medlem
Pojk-ansiktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz
Finns en snubbe jag sällan köper koks av och brukar oftast få tag på grym kola, denna gången fick jag något väldigt skumt. Iallafall ska förklara det kort och gott.

Kolan köptes på gatan för 1000 kr.
Jag provade att gnugga lite emellan fingrarna och det smälte som olja precis som kola ska göra.
En stark doft av aceton till skillnad från diesel som jag är van vid.
Kom i en Sten och glittrade.

Fick ta större linor än vad jag är van vid. Ruset var väldigt milt och domnade knappt, sved lite när man snortade det.

Första jag märkte var att huvudet kändes klart och alltså inte ”suddigt”. Kände mig lite piggare och pratglad. Hade ingen sexlust av laddet vilket såklart kan bero på benson jag käkade igår (diazepam). Samt märkte jag att det fanns ingen avtändning, är lite orolig att jag har blivit blåst eller fått extremt utblandat skit. Känner mig inte speedad heller. Är van vid att det ska domna till ordentligt men det gjorde det inte så värst mycket heller. Dock inga bieffekter eller hjärtklappning yrsel osv.

Endast torr i munnen och törstig samt klibbig om fötterna och händerna. Jävligt skumt, har aldrig hänt mig på ladd förut.
Amfetamin? Det kan lukta aceton. Eller så fick du någon rc istället. Om du har lust kan du skicka "laddet" på analys eller använda ett testkit hemma för att se vad det rör sig om för skumrask. Bara beställ.

Etnicitet på langaren? Vi gör en fältstudie.
Citera
2021-04-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojk-ansikte
Amfetamin? Det kan lukta aceton. Eller så fick du någon rc istället. Om du har lust kan du skicka "laddet" på analys eller använda ett testkit hemma för att se vad det rör sig om för skumrask. Bara beställ.

Etnicitet på langaren? Vi gör en fältstudie.

Skulle nog säga från mellanöstern ej säker dock
Citera
2021-04-28, 10:52
Medlem
Pojk-ansiktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz
Skulle nog säga från mellanöstern ej säker dock
Föreställ dig min chock.

Keff langare som vaskar en återkommande kund sådär. Fattar inte hur idioterna tänker... om dom nu tänker överhuvdtaget? Jaja.

Jag läste din andra tråd som hamnade i papperskorgen nu. Det är garanterat amfetamin han gav dig. Du behöver inte skicka något på analys ens för att veta när du sitter med tjackballe.
Senast redigerad av Pojk-ansikte 2021-04-28 kl. 10:57.
Citera
2021-04-28, 22:02
Medlem
Hallå. Någon som har tips på hur man taggar igång och får den här goa självkänslan samt självförtroendet på kola som man fick under sina glorydays. Senaste tiden har kolan bara hjälpt för att man inte ska supa så mkt. Visst man blir ju lite mer uppspelt och snackig men saknar de här goa självfötroendet där man kunde snacka med allt och alla. Någon som har tips för att få ett så bra kolarus som möjligt? Köra dubbla linor och kortare tid ist för spara på påsen så länge som möjligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in