2021-05-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det var BARA Madde som kopplade. De andra är för unga.

Skandal! Jag känner mig uråldrig..
2021-05-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Vecka 3?? Herregud va fort tiden går.

Dom sa det i studion igår. Jag trodde hon kom in senare.
2021-05-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag tycker dom kan få se den på skärmen ikväll. Då händer i alla fall något.

Bra idé! Borde ingå i skolplanen, ett stycke svensk kultur!
2021-05-11, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Dom sa det i studion igår. Jag trodde hon kom in senare.

Kom hon bara in en vecka senare än Adrian?! Vad fan trodde hon kom typ vecka 5 som tidigast.
2021-05-11, 10:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Hoppas att Adrian eller någon av hans familj eller vänner läser här och varnar honom för Madde.

Han säger till Nardos att hon är "mogen och förstår att de är vänner".
Nej Adrian, det är du som inte förstår, tänk efter hur länge ni hade känt varandra när hon blev fruktansvärt svartsjuk på Viktoria först och främst.

Adrian har inte heller sett hur Maddes huvudet rör sig som på en Tyrannosaurus Rex så fort han har pratat med någon annan tjej (särskilt Nardos).

Nej du Adrian, akta dig för äldre kvinnor med psykisk ohälsa och svårigheter att hantera alkohol.
Tänk på att hennes biologiska klocka förmodligen går på högvarv då hon inte har mer än 6 år kvar till 40.

Du Adrian har bara sett gulliga Madde som ler och låtsas vara glad för att "en kvinna ska vara så".

Madde har med tanke på sin ålder inte tid att dejta och lära känna någon om hon vill ha barn.

Om du bjuder hem henne till Lund eller håller på med henne så är det kört för dig.
Var ärlig när hon kommer ut om du inte vill dejta.
Då kan hon gå vidare och få en chans att träffa någon annan som vill ha familj direkt.

Bry dig inte om det negativa som folk har skrivit här, alla får skit när de deltar i ett sådant program.
Jag tycker att du har varit rolig när du har busat med folk och jag tycker att du har varit ärlig mot Madde, kanske var du lite för snäll eftersom hon inte fattade men om du hade varit hårdare så hade hon lämnat programmet så jag förstår att du inte ville såra henne i huset.

Men tänk dig för på utsidan.
Vad vill du?
Vad känner du?

Nåväl, lycka till med allt oavsett!
2021-05-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kom hon bara in en vecka senare än Adrian?! Vad fan trodde hon kom typ vecka 5 som tidigast.

Enligt dom i studion ja. Kom dom inte in varsin helg?
2021-05-11, 10:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hoppas att Adrian eller någon av hans familj eller vänner läser här och varnar honom för Madde.

Han säger till Nardos att hon är "mogen och förstår att de är vänner".
Nej Adrian, det är du som inte förstår, tänk efter hur länge ni hade känt varandra när hon blev fruktansvärt svartsjuk på Viktoria först och främst.

Adrian har inte heller sett hur Maddes huvudet rör sig som på en Tyrannosaurus Rex så fort han har pratat med någon annan tjej (särskilt Nardos).

Nej du Adrian, akta dig för äldre kvinnor med psykisk ohälsa och svårigheter att hantera alkohol.
Tänk på att hennes biologiska klocka förmodligen går på högvarv då hon inte har mer än 6 år kvar till 40.

Du Adrian har bara sett gulliga Madde som ler och låtsas vara glad för att "en kvinna ska vara så".

Madde har med tanke på sin ålder inte tid att dejta och lära känna någon om hon vill ha barn.

Om du bjuder hem henne till Lund eller håller på med henne så är det kört för dig.
Var ärlig när hon kommer ut om du inte vill dejta.
Då kan hon gå vidare och få en chans att träffa någon annan som vill ha familj direkt.

Bry dig inte om det negativa som folk har skrivit här, alla får skit när de deltar i ett sådant program.
Jag tycker att du har varit rolig när du har busat med folk och jag tycker att du har varit ärlig mot Madde, kanske var du lite för snäll eftersom hon inte fattade men om du hade varit hårdare så hade hon lämnat programmet så jag förstår att du inte ville såra henne i huset.

Men tänk dig för på utsidan.
Vad vill du?
Vad känner du?

Nåväl, lycka till med allt oavsett!

Hade varit enklare att bara skriva ditt telefonnummer med en gång...
2021-05-11, 10:58
Medlem
Dukanva85s avatar
Skönt att ingen krusade Nardos så att hon fick ha den där tröjan.
2021-05-11, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Såja ! Adrian a la tråkigaste deltagaren NÅGONSIN ( tom tråkigaren än Lennie flrra året ,trodde det var omöjligt men tydligen inte )samt utstuderad som fan åkte ut , såg det precis !
Skriver sällan här men var tvungen.
Tråkigaste någonsin och som sagt jävligt manipulerande samtidigt !
Värsta kombon!
Adios !
Instämmer! Aldrig nånsin funnits en så tråkig deltager i Sverige och säkert inte nån annanstans! Roligt att han själv tror han maxat och fuckat ur på fester! Fatta hans fester på utsidan, ännu tråkigare, om han varit sitt vildaste jag i huset!
2021-05-11, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ett riktigt äckel som påminner om Mössan var Lennie. En konstig jävel som låg och gosa med Mergim och låtsades som att han var hetero. Jag blev inte klok på den snubben och därför röstade jag på Sami. Det var nära att fanskapet vann och jag fattar inte vad folk såg hon den karln. Kärringarna tyckte visst att han var så tjusig och en riktig läckerbit. Fy fan!
+1 kände ett extremt förakt mot lennie långt efter huset, va nästan obehagligt hur illa ja tyckte om den varelsen, så jävla tillgjord
2021-05-11, 11:05
Medlem
1754s avatar
Wow, man ser Narnias skinkor. Passa på och njut, för detta lär inte hända igen.
2021-05-11, 11:07
Avstängd
Bolibompa show here we go

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in